2011年11月26日

香港迪士尼樂園鐵路 火車遊記...

呢幾日又再冇咩時間寫文章,就算今朝有少少時間,都上載完相就要出去補習...  隨著文憑試愈黎愈接近,我都愈黎愈忙,不斷溫書補習;入樂園玩的確可以幫我舒緩下壓力,亦已經係我現時僅有既娛樂,所以聽日都想入去輕鬆下...

講完我既野,就講返呢篇文章嘅主題,香港迪士尼樂園鐵路。去 香港迪士尼樂園 玩既話,香港迪士尼樂園鐵路 都可以算係其中一個熱門遊樂設施。坐火車,可以環繞整個樂園一周,見到唔同既野;但其實佢都有另外一面架!等我地響 美國大鎮大街車站 登上火車,開始奇妙之旅!




上車坐好之後,我地開車啦!再見 美國小鎮大街!




進入 探險世界,眼前出現斑馬、猩猩等的動物,更有獵頭族既警告!





當你留意樹林中不同事物嘅同時,火車已經響不經不覺間經過 灰熊山谷、迷離莊園 既地盤...  灰熊山谷 已經開始成形啦!雖然見到地盤好似破壞咗樂園嘅奇妙感覺,不過可以知道新園區嘅建設進度都算係一件特別既事。





就黎去到 幻想世界 嘅時候,火車背後就係 反斗奇兵大本營 啦!





更加可以見到遠處嘅 反斗兵團跳降傘!因為佢實在係太高啦!




響 幻想世界車站,等其他乘客都坐好之後,就繼續旅程啦!




經過 幻想世界 嗰陣,可以見到以 小小世界 為主題,一條漂亮既橋樑。




同時亦會經過巡遊路線嘅起點,會見到路軌道路交界閘。




進入 明日世界,會見到 太空山、太空飛碟 等遊樂設施。





而呢個位置,其實亦係火車返回車廠嘅入口,回廠路軌橫跨 馳車天地 嘅公路。




離開 明日世界 之前,綠色小人 更加會現身同大家打招呼!




進入樹林,一圈嘅火車旅程亦快將結束,要準備落車啦!




到站前,你會見到一則 大街百貨店 廣告!落車後你會唔會選擇去購物呢?




到站!「Main Street Station, Main Street USA.」!



沒有留言:

張貼留言