2011年11月6日

反斗奇兵大本營 奇妙處處通會員預演日 小回顧!

今日去左 反斗奇兵大本營 既預演日,同大家簡單分享下今日既野啦!我今朝特別一早入去,預左玩成日。其實好似冇試過真係由開門玩到關門...  哈哈,今日雖然玩到好累,但係好滿足啊!仲影左六百幾張相返黎!




預演響中午12:00正式開始,我早15分鐘去等,已經有一班會員等緊...  一行入去見到嘅就係This Way標示!之後就見到 胡迪(Woody) 響入口企響到歡迎我地!




入到去首先玩既就係 衝天遙控車!可能琴晚太興奮唔係好夠訓既關係,我一玩完就頭痛,痛左成日...  但係我好鍾意玩佢啊,夠刺激,我晏少少之後都玩多左次。




之後就係 玩具兵團跳降傘,亦都玩咗兩次,其實唔係好驚...  略嫌唔夠刺激,但係周圍氣氛好好!




最後係 轉轉彈弓狗,可能因為適合一家大小,所以要排耐少少。響到轉黎轉去,幾得意,的確係比較適合小朋友。




後門仲有 泡泡龍 Rex 響到,佢講啲野好搞笑,哈哈!暫時簡略講到呢到先,遲啲再分享更多相片!



沒有留言:

張貼留言