2011年11月12日

可愛得意的 小熊維尼 Winnie the Pooh!

再同大家分享一下關於我自己嘅事啦!除咗 Duffy迪士尼小熊 之外,我亦都好鐘意 Pooh小熊維尼 架!我一直都好鐘意佢,直到上年聖誕節 Duffy 來臨 香港迪士尼樂園 之後,我先再鐘意埋可愛嘅 Duffy,唔知我係唔係對熊仔情有獨鍾呢?而響2010年既暑假,我、爸媽、Pooh 一齊去咗日本旅行!以下同大家分享一啲相片啦!





去到日本嘅第一個嘅早上,Pooh 響酒店房間入面睇自己嘅故事。




去到溫泉旅館,Pooh 第一時間嘆嘆茶!




嘆完茶,佢仲望下出面嘅風景!




佢好似想偷食,食咗呢個糕點咁喎!




響整個旅程入面,我地成日都搭私家車周圍去。




又想偷食?佢拎咗我最鐘意果盒白朱古力!




講件趣事俾大家聽,響逗留期間,就黎離開既時候...  我竟然發現自己出水痘!搞到要去睇急症!之後仲因為唔可以搭飛機一度濟留響日本!當然,病發既時候唔可以出去玩;好彩有 小Pooh 同埋另外響日本新買嘅 Pooh 響酒店陪我咋!




沒有留言:

張貼留言