2011年12月17日

2012 Winnie the Pooh 日曆簿!

我返黎啦!呢排就係愈黎愈多野做,不斷補習,不斷做功課,令到個人好累...  今日早上趁有時間,又再一次過送上之前想寫嘅文章,一共五篇!而為了避免之後嘅文章唔好再好似而家咁斷斷續續,我會響有時間嘅時候,一次過寫多幾篇Blog,然後設定時間制,令佢地響指定嘅時間自動發表!

好啦,返返去呢篇文章既正題先!其實我有一個幾得意嘅嗜好,就係儲筆記簿啦!有人會集郵,有人會儲明信片;哈哈,我就儲筆記簿。每逄見到好靚、好特別嘅筆記簿時,我就會買咗佢,好好收藏!而每年,我都會買一本 Schedule Book,代表一整年所經歷嘅事。




2012年好快就會來臨啦,上個禮拜,補完習去行下街,見到一本好靚嘅 Schedule Book,我就買左佢啦!事實上,樂園入面都有 Schedule Book 賣,我以前都係響入面買,不過呢兩年因為見到出面都有好靚嘅 Schedule Book,所以就冇響入面買。

而呢本 Winnie the Pooh Schedule Book,入面仲有唔同 Pooh 嘅圖畫!





上年嘅 Schedule Book 係咁既樣既...





再前幾年嘅就分別有 米奇、史迪仔,冇記錯應該係響樂園入面買嘅...



沒有留言:

張貼留言