2011年12月26日

在家中體驗 沖天搖控車 的極速快感!

今次又有一個新分類啦!響 奇妙創作 呢個新分類入面,我會分享一些由我創作的作品,希望大家會感興趣啦!第一個要分享既作品係電腦作品,係響一個電腦遊戲製作嘅,呢個遊戲係可以俾玩家創造一個屬於自己嘅主題樂園。

而今次,趁有假期,我就係遊戲入面創造咗 反斗奇兵大本營 嘅 沖天搖控車!有響樂園入面玩過真真正正嘅 沖天搖控車 的話,會唔會覺得呢個畫面有啲似曾相識呢?





先睇下遠景啦!橙色既U型軌道響遠處都可以睇得到。但因為遊戲入面嘅限制,有D細微上既野未必可以真係同真實做到一模一樣;不過我已經盡力做到同真實既最相似架啦!





再行近啲,響等待區睇下先!響真實既世界,相信會有人響呢個位置見到咁恐怖而唔敢玩...  哈!





鏡頭轉向另一邊,唔知你地覺得橙色既小屋同真實相唔相似呢?





再睇睇上車嘅地方啦!





事不延遲,我地上車啦!





真實嘅 沖天搖控車 係慢慢加速嘅;不過基於遊戲限制,呢個 沖天搖控車 係一開始就會衝到最頂點!





就咁望住電腦螢幕,都令我諗起響樂園玩嘅嗰種強勁離心力!






又用另一個角度睇下啦!





唔知響夜晚玩,又會唔會有另一種滋味呢?我就未試過響真實世界上響夜晚玩,不過響遊戲入面玩,都想像到個感覺應該會幾好。





玩既時候更加可以望到美麗既星空,現實應該就冇咁靚啦...








你地覺得呢個電腦版本,同真實嘅,有幾成相似呢?




沒有留言:

張貼留言