2011年12月7日

屬於我自己的一個小小的夢想...

響呢到,希望同大家分享一個屬於我的小夢想。其實我有一個夢想,好想好想能夠實現到;就係成為 香港迪士尼樂園 的一份子,成為一位演藝人員!原因只有一個:因為響樂園入面,我非常能夠感受到佢嘅魔力... 我經已俾呢種魔力深深吸引咗...




每一樣事物,每一位遊客,每一位演藝人員,睇起上黎都係充滿無限嘅歡樂。





響樂園入面,你可以遇上好多不同嘅小驚喜!





而每樣物品,每個景象,都係格外漂亮、完美嘅...





每一個角落都充滿歡笑,就好似,夢想真正成真一樣...





正正因為我感受到樂園入面既呢一切,我亦都好希望可以親自將呢份歡樂傳遞俾其他唔同嘅人。所以我真係非常希望加入 香港迪士尼樂園,成為 演藝人員,讓更多人可以感受到樂園嘅呢種魔力!我相信,呢個夢想,響不久嘅將來能夠實現!因為我堅信,只要我努力去爭取,Dreams do come true!

之前都講到我將會應付3月尾既中學文憑試,我諗響完結之後,我就會去申請架啦!每論將來會係點,我都希望可以達到呢個夢想,做我喜愛嘅事,開開心心咁過每一天!


沒有留言:

張貼留言