2012年1月3日

痛心, 只因失去了...

尋日,可能係我感到最傷感嘅 迪士尼 之旅,因為我失去一樣寶貴嘅東西... 我竟然響樂園內唔見咗我嘅迷你 迪士尼小熊Duffy... 佢原本仍然帶住笑臉,掛咗響我嘅袋上面。或者,係響我無為意嘅時候,綁著 Duffy 嘅小鐵圈鬆脫咗...




過去嘅兩日,每當我見到先前為佢拍攝嘅照片,都會覺得好心酸... 過去嘅一年,我同佢渡過了好多好多時光... 響我補習嘅時候,佢都會陪伴著我,為我打氣。響我出去嘅時候,佢都會同我一齊玩。黎到呢一刻,一切已經破滅了...




當然,我知道我大概可以買一隻新嘅小熊黎取代佢。但我痛心嘅係,我冇做好一位主人的責任,好好睇實佢...  而家,就算我有幾擔心佢嘅去向,都無辦法挽救呢一切。我只可以講:佢嘅價值,絕對比$95珍貴千千萬萬倍...


沒有留言:

張貼留言