2012年2月26日

向所有 演藝人員 及 演出者 致敬!

星期五入樂園,原本都唔係好大雨,係毛毛雨,所以其實遮都唔洗開。正常地,下午三點半就會開始巡遊,我就同平時一樣,等待巡遊隊伍既出現。點知,就響巡遊開始前既15分鐘,突然下起大雨!仲時大時細,非常飄忽。我企響巡遊路線既最後,我睇唔到巡遊隊伍,亦聽唔到任何音樂。當我仲諗緊巡遊會唔會取消既時候,音樂響起啦!




巡遊冇取消,不過花車就行得比平常快,路線亦縮短左;當然,因為個地下濕哂,響咁危險既情況底下,演出者都冇跳舞。不過,就算要俾雨淋,每位演出者都依然面露笑容,向觀眾揮手。好佩服佢地既呢種精神,無論如何都要將最好的送俾賓客!

當最後一架花車都返到後台既時候,後台既大門亦隨之關閉。接著以來既,係一班來自眾多演藝人員既掌聲。佢地,化腐朽為神奇;亦令我再一次深深感受到,迪士尼樂園 既果種奇妙!以下係當日巡遊既一些照片,呢次的確係一個令我難忘既巡遊 ( 因為花車行得都比較快,相片可能有D朦,唔好意思!)

















再一次向所有演藝人員同埋演出者講聲:「多謝你地!」


沒有留言:

張貼留言