2012年2月21日

熱切期待著 灰熊山谷 的來臨!

反斗奇兵大本營 開幕快將100天啦!雖然100日唔係一段長時間,不過下一個新園區,灰熊山谷 亦將會於今年夏天開幕,搞到我已經好期待啦!仲有一個多月,對我黎講好重要既公開試就會開始,係呢段期間,只要我諗起 灰熊山谷,就會有好大既動力溫習!所以,我要努力完成考試,之後就可以響新園區開幕既時候玩餐飽!

先前有幾次都有影到 灰熊山谷 既工地。分別響 泰山樹屋 上面影同埋坐火車既時候影既。其中,更加試過夜晚既時候響樹屋上面影,灰熊山 就好似多左一份神秘感。而響唔同時間影既相片,都印證左 灰熊山谷 既工程進度。






當然,想了解更多有關 灰熊山谷 既資料,就要去 樂園擴建預覽中心。不過而家暫時改為 臨時奇妙處處通會員服務中心,已經冇得睇啦。而家只好睇返先前影落,展覽中 灰熊山谷 既草圖啦!








展覽中亦有一隻 灰熊 模型,期待未來響過山車上可以見到佢既蹤影!




見到展覽入面的模型,就更加令我希望見到 灰熊山谷 的真面目!






事實上,時間既逝去的確比我想像中快。所以呢幾個月算得上D咩丫!灰熊山谷,我會等你架!


沒有留言:

張貼留言