2012年2月26日

入一入樂園, 又有好多收穫啦!

本身諗住公開試之前都暫時唔入樂園玩住,不過只係過左約一個月,就已經忍唔住要入一入去玩返下!何況,之後又會有 迪士尼星級款待 活動,叫我點忍啊!>_<  不過都好既,可以休息一下,放鬆緊張既心情,未嘗唔係一件好事。

我響2月24日星期五,一考完校內試,又即刻入左樂園玩啦!果日買左兩樣紀念品,兩樣都係同 Pooh 有關架!第一樣就係呢條手帶,刻上左我個名,仲有一個 Pooh 既樣!我而家日日都戴住佢出街架!




另一樣紀念品就係 Pooh Notebook 啦!今次呢本唔係用硬皮同埋鐵圈製成喎,都幾特別,入面亦幾靚!唔記得左有冇同大家分享過,我自己有一個嗜好,就係儲Notebook。有機會再影低我既收藏,放上黎俾大家睇啦!^_^





今次仲拎到最新款既樂園購物袋添!




最後,又點少得樂園指南、時間表同埋貼紙丫,哈哈!



沒有留言:

張貼留言