2012年2月16日

為大家介紹Cubix! 以及我的個人介紹冊!

之前講到同 迪士尼 既情意結,亦分享左我個人介紹冊既其中一頁。今日想介紹一個人,正確D黎講,佢唔係一個人,係一個卡通人物。佢個名係 Cubix,名稱來源係正方體Cube,因為佢個樣就好似係一個正方體。




Cubix 既出現,係基於一份美術功課。先前有一份美術功課,主題為「理想的我」,於是我就決定製作一本我自己既介紹冊。而 Cubix,響介紹冊,就代表住我自己啦!所以,佢係擔當住好重要既角色架!Cubix 雖然係我用電腦好簡單咁畫出黎,不過都算係我創作既首個人物。之前俾大家睇左介紹冊既其中一頁,今次就將全本介紹冊訪上黎啦!











沒有留言:

張貼留言