2012年2月14日

My Love with Disneyland :)

今日係情人節,我就仲未有情人,冇得享受呢個咁浪漫既節日。不過,都想趁呢個機會,講下我同 迪士尼樂園 之間既「愛情」故事。響 香港迪士尼樂園 開幕之前,我細個既時候,分別去過東京以及巴黎既樂園。小朋友,最鍾意既當然係玩啦,所以鍾意去樂園,都只係為左玩...  不過響聽到 香港迪士尼 即將開幕,都真係幾興奮架! 




記得我第一次去 香港迪士尼樂園,係2005年8月31日。因為有綵排既門票,所以就同表姐去玩啦。但係果日好多人,唔係玩左好多野咋。

之後既日子,迪士尼 就不停巧合地進入我既生命,先後有不同機會再入樂園玩。到 全年通行證 既出現,亦都係一次巧合,表姐送左一張俾我,進一步拉近我同迪士尼既距離。每一年,都有繼續續證,再去到 奇妙處處通 既誕生,黎到而家。每逄學校有假期,我都會入樂園玩,慢慢就愛上左迪士尼樂園。

我諗,我愛上 迪士尼樂園,有兩個原因。(一),樂園入面,所有野就好似完美一樣;每個人都充滿笑容,令人忘記所有煩惱。(二),我自己係一個充滿夢想既人,而樂園就好似給予我一個盼望,讓我重拾夢想。希望,我與 迪士尼樂園 既呢一份情誼,可以響未來永遠延續落去啦!






最後,以下呢篇係由我自己既一份藝術功課入面拎出黎既。就係好簡略咁講左我對 迪士尼樂園 既果份情懷。有機會的話,再將整份功課放上黎同大家分享啦!


沒有留言:

張貼留言