2012年4月4日

考試也能與迪士尼拉上關係?!

真係估唔到,呢排考試,響試卷入面我都能夠與 迪士尼 拉上關係!星期一考左通識,其中有一題問到:「在全球化的過程中,西方文化往往會取代其他文化。你同意嗎?」

我就答不同意,而響寫既時候,就引用到一個有關 香港迪士尼樂園 既例子...香港迪士尼樂園 係來自西方文化既,不過好耐之前,唔知睇邊個節目,就講到當初設計樂園既時候,都有特別考慮到本地人既文化同喜好。迪士尼 方面知道我地香港人有一個特別既喜好,就係影相啦!亦正正因為咁,響 香港迪士尼樂園 入面設計出一個全球獨有既設施:夢想花園,俾賓客響入面同心愛既 迪士尼朋友 影相。





睇段片既時候,都應該已經係幾年前,我到呢一刻竟然仲記得!




另外,我連中文作文都有將 迪士尼 寫響試卷入面!作文題目係:大學方面讓你於正式讀大學前,給予一年休學年,讓你享受生活,追尋夢想,你會如何計劃?先前都有提及過我既夢想係咩,就係成為一位樂園既演藝人員,而我亦都好興奮地,將屬於我既整個追夢之旅,寫成一篇文章!




雖然唔知最後成績會係如何,不過能夠有機會將自己既感受寫成文章,我已經心滿意足啦!


沒有留言:

張貼留言