2012年4月9日

無緣入住 迪士尼酒店, 亦無阻我興奮的心情!

媽媽同我講,話今次應該唔會去住 迪士尼酒店 了;因為始終都的確係太貴,最平都好似要大約$3000港幣,其他酒店都只係$1000幾。再者既就係,日本人實在太強了!仲有成2個幾月,好多房間就已經訂滿了!

今次去 迪士尼海洋,原本就當然都去住 迪士尼海洋酒店 啦。全間酒店都係用了傳統英式風格,以海洋為主題,睇官方網頁既相都覺得幾靚。仲適逄有「米奇 與 Duffy 的春日巡航」活動,酒店房卡都換上新設計!




不過確實,為了張房卡同靚少少既佈置就要俾多咁多錢,的確係有啲唔化算。但係,媽媽應承咗我,今年生日會同我入住 香港迪士尼樂園 既酒店啊!之前都講過,咁大個仔都未住過任何一間既 迪士尼酒店,香港既都冇。今年生日能夠響 迪士尼酒店 之中渡過,相信都會係一件幾開心既事!何況,香港呢邊最平大約$1500就有交易,奇妙處處通 會員又有折扣優惠,相比起日本,點都係抵住啲!我諗,我地香港呢邊就係有呢方面既優勢啦...

另一方面,媽媽話雖然今次響日本唔住 迪士尼酒店,但都會住渡假區入面既酒店。原來 東京迪士尼渡假區 入面,除了三間 迪士尼酒店之外,仲有另外幾間酒店;位置又方便,價錢又相對便宜得多,所以佢話可能可以住兩晚添!咁樣未嘗唔係一件好事!咁我地住了一晚,第二日一早先入樂園,可以趁早上唔係太多人既時候入去玩;最重要係要去同 Duffy 影相,避開嗰100分鐘既排隊人龍!

住兩晚,時間更加充裕,我仲可以輕輕鬆鬆行埋渡假區入面既其他地方!前兩年入過一次渡假區但係冇入樂園,唔係行入面既一間商場。商場入面有一間超大間既 迪士尼商店 Disney Store,專賣非樂園出品既精品。




至於另一邊,亦都有另一間超大間既商店,專賣兩個樂園出品既產品!上次冇去到,今次要去行下呢間商店,順便睇下有冇啲 東京迪士尼樂園 既商品啱心水!


沒有留言:

張貼留言