2012年4月7日

點算啊! 好多 Duffy 產品啊!

作為 Duffy 既發源地,的確係唔同啲!東京迪士尼海洋 有好多 Duffy 既產品都係全球獨家發售架!東京迪士尼 既出品,通常出名靚,比起任何地方都優秀好多。冇錯,呢幾日睇佢地既網站,發現佢地既產品有幾個特點:靚!的確係比香港出品既設計得較好。多!產品真係多不聲數。同埋... 貴!=_=

香港呢邊所賣既 Duffy 商品唔算多,衫亦唔會經常入貨,只會響節日時候入返啲特色啲既衫。咁 Duffy 響香港未算好出名,都明白樂園既考慮。( 農曆新年啲衫到而家都仲未賣得哂!)東京迪士尼海洋 嗰邊,先唔計特別節目,平常已經推出左好多精品!我響官方網頁搵到一堆商品,對以下呢啲比較有興趣...




首先當然係 ShellieMay,Duffy 個女朋友仔啦!到而家都仍然係全球獨家。其實我到而家都未知買唔買俾 Duffy 好,因為我都想買返一隻嗰邊出既 Duffy。而一隻熊仔都真係幾貴...  香港已經賣緊$320,日本係大約$380。不過去到當時睇下同香港呢邊隻熊仔有咩唔同先再決定啦!

以下呢個係一個俾 Duffy 既掛飾。相比起啲衫,佢算係平得多,約港幣$60。




以下呢個我必買!實在太得意啦!係 Duffy 貼紙黎架!




呢條毛巾仔唔算平,不過聽聞日本嗰邊既毛巾質地唔錯。所以都係去到現場,睇下質素先再決定!




呢兩本係 Duffy 圖畫冊,入面啲畫相信會幾靚,仲隨書有野送!





講到獨家,又點可以唔講 Duffy 既服裝呢?日本迪士尼海洋 賣既服裝同全球各地所賣既都唔同。剩係呢套水手裝,就已經靚多多聲!當然,亦得貴多多聲!日本啲衫,一套差唔多等同一隻熊仔咁貴!




呢盒餅仔,個盒又幾靚。唔知係唔係鐵罐呢?其實,我通常響樂園買零食返黎,都係貪個罐夠靚!因為我自己好少食糖的!不過就好鐘意食曲奇餅!呢盒啱哂我!去到睇下佢既真面目又係點樣先!




除了呢啲基本精品之外,適逢4月至6月係佢地既春日活動,所以仲有啲係特別有關春天既產品推出,而佢地...比以上既更靚,同時比以上既更貴!( 有關春日活動,可以瀏覽下一篇文章。)

春日主題產品,Duffy 有新造型!有新衫著,有新袋仔,有新行李包...其實我都唔知以下呢個係咩黎,應該係掛飾掛... 不過又真係幾靚既...




呢個係相簿黎,先前先響樂園入面買左本 Duffy 相簿...  咁究竟買唔買好呢?





佢地都有出 奇妙鑄幣 收藏簿,我而家嗰本係 史迪仔 黎。又係見到以下呢本就心郁郁!




仲有個好靚既行李包造型袋,可以用黎裝起 Duffy 啲衫喎!




亦都有曲奇餅,應該係鐵罐黎!




到 Duffy 既配件啦!首先係春日套裝!




之後係一個好似水手袋既野,可以裝著成隻 Duffy!我一開頭響官網見到呢張相既時候,以為係連埋隻熊仔。因為價錢係等同一隻熊仔,我以為個袋係優惠期送的。點知翻譯有關內容後,發現隻熊仔係唔包架!原本心郁郁既我又要諗諗先啦...




當然唔少得迷你 Duffy 啦!其實我想知道會唔會有得淨係買件衫,咁唔洗買多隻熊仔嘛!




最後一樣都係掛飾,不過係個人化的。你可以自由選擇字母同掛牌,不過... 都係逐粒計錢的...




由你決定點樣用,可以俾 Duffy 戴住,亦可以掛響第二到。講真嗰句,日本呢種飾物,每論設計上,同埋個人風格方面,都比我地香港而家推出緊既飾物好,香港只係幫你印個字上條手帶...




除了精品,仲有 Duffy 主題食物呢!雖然本野飲睇落都幾好味,不過並不是重點!重點係,呢杯野大約港幣$60,但係個杯係可以俾你拎走!雖然唔知真實既大小,不過相對黎講都值得買返杯!




另外亦有好似菠蘿包既小點心,都係大約$60。底下個小碟子都係可以拎走!





我終於明白點解東京迪士尼可以咁賺錢!因為佢地推出既產品就係有一種神奇既吸引力,只要睇一睇就有衝動想買!我地香港呢邊都可以參考一下人地,話唔定會有相當好既反應!

不過我更擔心既係... 只係以上呢啲產品,已經要好多錢...何況仲有其他園內精品、Disney Store 精品、其他Shopping...  究竟點算好啊!!


沒有留言:

張貼留言