2012年5月29日

出發前的小功課...

話咁快,下個星期四,終於都可以去日本旅行啦!但係響出發之前,都唔能夠鬆懈,因為要預先做足功課!先前講到媽媽提議俾我自己一個人入 迪士尼樂園 玩,另一日就我地三個一齊入 迪士尼海洋玩。其實爸爸一直都反對,因為怕我自己一個人會有危險。但我都咁大個仔,又有電話,都唔洗咁擔心掛...  為見及此,為了確保我可以順利去哂兩個樂園玩,我就決定要整一個行程計劃,講好哂行程安排,再加上各種應急辦法,去說服爸爸俾我一個人去樂園玩!




另外,我仲有一份數學功課...  之前都有一篇文章講到日本嘅 Duffy 產品。冇錯,佢地除咗好靚好吸引之外,同時亦都係好貴!再者我又想響嗰邊嘅 迪士尼商店 買埋香港冇嘅 豆豆;於是,我為了控制好今次所花嘅錢,計定數俾自己參考。




不過我覺得最棘手嘅,都係計劃 東京迪士尼海洋 嘅行程...  因為嗰日要由 迪士尼渡假區 搬返出東京市中心到住,所以當日最盡都只可以玩到下午4點半。但係 迪士尼海洋 又有幾個 Duffy 表演,我又要搵 Duffy 影相,之後又要買 Duffy 啲產品,再加埋玩其他遊樂設施,時間真係好緊迫!




之前我亦有提及到 東京迪士尼 官方網頁上嘅日程篇制系統,我今次就真正試下用一用呢個系統,去諗下可以點樣編排好個行程。但係都冇用丫,因為時間真係唔夠用!希望到時唔洗排咁耐隊啦...


沒有留言:

張貼留言