2012年5月28日

終於到達考試的終點站了...

平時響呢個Blog寫一篇文章,除咗寫嘅時候要頗多時間之外,另一個好花時間嘅步驟就係... 搵相!每次寫文章之前我都會搵啲有關嘅相,一黎就係我自己鍾意影相,可以順便分享一下自己影嘅相;二黎就係我知道,得一篇字冇相的話,係好唔吸引嘅。但係今日呢幾篇文章都係冇咩相嘅...因為都只係想同大家分享一下呢幾日有關我自己嘅事,每篇文章都唔係話太長,所以都唔刻意放咁多相了...  希望大家唔好介意 >_<

好啦,言歸正傳,今日就係我考DSE公開試嘅最後一日,英文口試。表現唔算差,但可能太緊張,自己都唔太滿意今日嘅表現。本身諗住過埋今日,就真係一身鬆哂;但事實上,冇。




可能因為一早響考完筆試嘅時候已經放鬆哂,亦可能因為仍然有好多事情等著我。而家又要整理好畢業紀念冊,然後拎去印刷;之後又有種種不同嘅面試接種以黎;同時間又要擔心自己最終嘅成績會唔會唔係咁好...

不過無論如何,既然正式完結啦,聽日不妨就入下樂園玩下啦!( 其實係想入去拎貼紙同埋新嗰張 灰熊山谷 樂園地圖 XD) 其他嘅野,就俾我放低一日咁大把啦!


沒有留言:

張貼留言