2012年5月22日

下雨天在 香港迪士尼樂園...

去樂園玩,最掃興嘅,我諗都係落雨啦...  落雨嘅時候,我地自自然就會覺得好無癮;又要拎住把遮好唔方便,又唔適合玩戶外遊樂設施,又冇得拎住部相機影相...  總之一落雨,有好多野都做唔到,玩唔到,甚至唔知響樂園入面做咩好。




諗深一層,冇錯,我地一班賓客係好無癮;但背後有另一班人,比我地無癮一百倍,就係一班演藝人員。上次入樂園,差唔多成日冇停過雨,到傍晚先開始冇咩雨。當我同朋友已經差唔多玩哂所有室內設施之後,我地唔知做咩好...  我地行黎行去,終於見到 森林河流之旅 開返,就去排隊。( 唔知點解 森林河流之旅 每次落雨都成日暫停,我估係引擎入咗水的話會唔行得 )

排隊嘅時候,見到一個情景,一個又一個嘅演藝人員,拎住吸水掃把,當遊客一落哂船,就即刻衝上去不停咁掃,整乾啲座位。為嘅,就只係希望我地一班遊客坐得舒服,玩得開心。同一時間,佢地亦不斷努力地推一推帆布,整走船頂上嘅積水。

當上船嘅時候,我望都唔望好安心咁坐落個位到。結果,我嘅動作係錯誤嘅,我條褲即時濕哂。=_=  不過我都唔會有任何怨言,因為我知道,演藝人員經已盡最大嘅努力,將最好嘅體驗帶俾我地。我條褲係濕哂,但佢地有啲更加係成身濕哂,都毫無怨言。再一次響呢到,向每一位演藝人員致敬!




平日,演藝人員要做好佢地嘅職責,已經唔容易;佢地要顧及遊客嘅安全,又要滿足不同遊客嘅種種要求...  響下雨天,佢地嘅工作我諗係百上加斤。但佢地都依然堅持將歡樂送俾我地每一位遊客,呢種精神,正正就係我都想成為一位演藝人員嘅原因。

雖然,落雨嘅時候可能係冇咁好玩;但事實上,下雨天嘅樂園相比於平常嘅樂園,又擁有一個截然不同嘅景象。地下濕濕地,有幾灘水,眼前嘅事物又好似朦朦朧朧咁;都可以算係一幅別具風格嘅圖畫...


沒有留言:

張貼留言