2012年6月2日

星級款待後的尋寶記!

迪士尼星級款待2012 響5月20日終於都完結了!再一次多謝咁多位 演藝人員 嘅努力!但事實上,雖然話就話完咗,但我上次入去,覺得同活動期間冇咩分別。除咗唔再派 星級徽章 之外,其他野都仲係繼續緊。例如,演藝人員 出黎同大家玩遊戲,樂團出巡等等。同時間,亦見到樂園方面好積極咁散緊貨。之前派嘅貼紙同珍藏卡,而家都幾張幾張咁派出去!如果去 市鎮會堂 問一問,佢會俾一大堆貼紙同閃卡你,更加有 綠色小人、彈弓狗 大貼紙送!

另一方面,活動完結之後,另一場尋寶記亦正式展開!




當中,樂園推出一套新嘅貼紙,我仲要搵得好辛苦...  因為今次唔係問平時遊樂設施嘅演藝人員,而係要去搵屬於唔同部門嘅演藝人員!我搵了保安,樂園服務,以及戶外商店嘅演藝人員,都只係搵到8款咋,仲有2款,下次要再接再厲啦!




但搵呢套貼紙期間,都發生了一個小驚喜!就係一位負責樂園服務嘅演藝人員姨姨,佢冇貼紙響身,但就送咗呢張珍藏卡俾我!我後來搵返資料,原來係來自2010年暑假嘅 迪士尼老友大召集!




上一次入去,除了儲貼紙之外,另一個主要原因,就係樂園出咗新嘅樂園指南,並以 灰熊山谷 同 反斗奇兵 Crossover!入面更加已經印有 灰熊山谷 嘅地圖,真係令人期待!




有樂園指南,又點少得樂園時間表呢?呢排樂園用唔同嘅 米奇 造型黎設計時間表,我今次去,係 Brave Little Tailor,唔知幾時先到我最愛嘅 Fantasia 魔法師造型呢?




今次入園玩,有散貨中嘅 星級款待 收藏品、新一套貼紙、新樂園指南、時間表,又一次收穫豐富!


沒有留言:

張貼留言