2012年6月27日

初遇 東京迪士尼渡假區

東京迪士尼之旅2012 - 旅程日誌
Day 5  日期:6月11日 (星期一)、地點:東京迪士尼渡假區, 東京站




坐咗幾個鐘車,終於都返到去東京啦。經過東京市區之後,再坐多一陣就愈黎愈接近 東京迪士尼渡假區!響高速公路,初遇 東京迪士尼渡假區!呢間係 東京迪士尼樂園酒店 黎。




離開高速公路,繼續可以見到  東京迪士尼樂園酒店 嘅屋企。




我地架車黎到渡假區嘅門口,路邊有好大個招牌。




經過 東京迪士尼樂園 嘅停車場,但係我地嘅目的地係酒店。




我地間酒店響 東京迪士尼渡假區線 單軌鐵路站隔離,好方便。




因為要趕住還車,所以上房放低行李之後就趕住要上返車啦...我地響東京火車站附近還完車之後,就去咗食晚餐。呢一晚食嘅係串燒定食套餐,我地三個人叫咗兩個套餐。




套餐入面有一舊豆腐,清清地幾好味。




餐都有包一碟魚生,我地另外都叫咗一碟。





食完之後唔太飽,離開餐廳後再去食八爪魚波,又係我鍾意食嘅!XD




食完晚飯,係時候要搭火車返去 迪士尼渡假區啦!下篇文章繼續。


沒有留言:

張貼留言