2012年6月30日

離開迪士尼渡假區後的晚上...

入正題之前,先恭喜一下自己先!因為呢篇文章係呢個Blog嘅第200篇文章啦!之前100篇嘅時候係響三月中,估唔到咁快就去到200篇啦!我都唔相信自己竟然可以堅持咁耐,我好多時都三分鐘熱度。 =_=  響呢到,都多謝各位支持,我會繼續寫多啲有趣嘅文章!

東京迪士尼之旅2012 - 旅程日誌
Day 7  日期:6月13日 (星期三)、地點:東京市區




呢一晚嘅酒店,其實係去返第一晚住嘅嗰間。放低行李之後,爸爸話想搭火車去食下雜誌推介嘅拉麵。但係我地都已經有啲肚餓,所以去食啲壽司先。




我地間酒店嗰區叫做 上野。




之後我地就坐火車去食拉麵啦!




先去第一間拉麵店,我地三個人叫咗兩碗唔同嘅拉麵食。





去完第一間就去埋上次黎日本食過嘅一間店,因為覺得好味,所以點都要再試!今次我地三個人食一碗,因為都有啲飽。




食完野就返酒店,媽媽買咗一串小提子。




而我,就買咗一盒綠茶雪糕粒,好味!




呢日去完 迪士尼海洋,真係好累!但係我都欣賞埋啲戰利品同埋數埋啲膠袋先訓覺,哈哈!
聽日就要返香港啦!都真係有啲唔捨得,好似好快就完咁嘅...


沒有留言:

張貼留言