2012年6月30日

名副其實, 水花由頭淋落尾!

6月29日,冇見兩年嘅 米奇水花巡遊 終於都出返黎啦!當日,樂園入面周圍都已經放上有關指示牌,話俾所有人知道,我地即將可以響呢個咁開心嘅巡遊大玩水花!






見到有兩位演藝人員哥哥出咗黎準備開閘,就知道巡遊快將開始啦!響開始之前,我亦做足準備,收埋大相機廢時整濕,同埋除定外套預備淋濕身!




期待已久,巡遊隊伍終於都出黎啦!




愈黎愈近啦,再配上節奏強勁嘅音樂,好興奮啊!




巡遊隊伍嘅開頭有 巴斯 同埋 玩具兵團!





巴斯 拎住大聲公,向我地發出命令,同水花玩餐飽!





巡遊開始冇幾耐,就突然落起一場大雨!所以我成個身同成個頭濕哂,都唔係水花嘅功勞,而係呢場雨嘅傑作。不過我一早就已經預咗濕身,咁樣反而玩得仲開心!巴斯 嘅後面有 三隻小豬 同埋想食佢地嘅 狼 啊!





仲有一啲盆栽同埋修剪工具。





之後就有 高飛 架花園灑水花車,車尾仲有 鋼牙與大鼻 響到泵水!





緊隨嘅係一班蝴蝶、花盆,以前仲有 愛麗絲 響佢地中間走黎走去,但係可能因為落雨,所以冇出到。





白兔先生 坐響灑水盆上面,呢架車啲水花都幾勁!





到 米妮 架花車出場啦!




都係有花盆,另外亦有一啲香水姐姐向住你噴水花!





米妮 企到好高,監督整個噴香水過程!




其實車頭有 黛絲,不過我今次影唔到,而車尾就有 Marie!




接著出場嘅係怪獸花同埋 Donald 架道具花車!本身呢個位應該有一班公主,但應該都係因為落雨而唔出。





Donald 要對準目標發射道具!




呢架車嘅車尾就有 Pluto 坐咗響到。




跟住呢架車行嘅係 皮諾丘 同埋 蟋蟀占美尼,不過我只係影到 占美尼。




到 米奇 出場啦!佢誓要令你俾水花由頭淋落尾!





米奇 架花車上面有 史迪仔,上網睇返以前啲片,上面唔係 史迪仔,可能每次都唔同。




之後有我鍾意嘅 Pooh 啊!可惜佢走得太快,影得唔清楚...




最後就係 胡迪 同埋 翠絲 嘅吸水機花車。一班玩具兵團幫你「吸走啲水」。




睇下!胡迪 好有型啊!




一場充滿歡笑嘅巡遊亦就此結束啦!





下次入樂園玩,我一定再大玩水花!因為真係好正啊!


沒有留言:

張貼留言