2012年6月19日

高速公路上奔馳, 奔往郊區!

東京迪士尼之旅2012 - 旅程日誌
Day 2  日期:6月8日 (星期五)、地點:東京市區




早晨!早上起身,Duffy 佢地就響到望風景,咁即係昨晚訓得好好啦!




響酒店走廓個窗可以望到遠處嘅 Tokyo Skytree,不過我地最後先去。




是日早餐:牛肉飯加溫泉蛋。特別叫咗碗細嘅,因為我平時唔食早餐的... 加埋隻蛋,好味道!




今日我地就會向郊區進發,出發前買定支檸檬茶先!支茶唔太甜,啲檸檬味真好純正添!




咦!佢地兩個又想飲喎!




呢架就係我地租嘅車啦!




話咁快,我地就上咗高速公路。




響車上冇咩好做,睇下周邊風景都唔錯。





上高速公路嘅時候,要拎一張卡仔,記錄你響邊到開始用高速公路;當你去到目的地,離開高速公路嘅時候,佢就會計返距離黎收錢。




高速公路中途會有大大小小嘅休息站,俾你響長遠嘅路程上停一停,響餐廳食下野,去下廁所。






是日午餐:冷烏冬。啲鳥冬幾彈牙,最啱用黎降降溫。





食完野就繼續前進啦!轉上另一條高速公路,所以又有卡拎。




繼續睇風景,不過今次坐車頭。




之後又到休息站,呢個休息站仲有啲好靚嘅花盆做裝飾。





之後再揸多一陣車,就到達我地要去嘅景點啦!下篇文章繼續!;)


沒有留言:

張貼留言