2012年6月6日

Duffy揀定靚衫, 暢遊東京迪士尼!

睇下 Duffy 佢地,拎定Passport,準備出發喎!佢地一定好興奮啦,因為我地好快就好似Passport上所顯示咁,飛去日本啦!





事實上,我係唔會俾佢地拎本Passport嘅。因為實在太大本啦,唔係咁方便。不過,條掛繩就會拎去,我仲特別換咗之前 全年通行證 個門票膠套,諗住去 東京迪士尼 嘅時候可以裝起啲門票同 Fastpass。




但係,究竟點解我個行李箱會咁多野。因為裝我啲衫之餘,仲要裝埋佢地兩個啲衫啊!( 根本佢地兩個啲衫可以有幾大丫,係我啲野多,響到屈佢地 XD )

佢地原本係咁著嘅,旅程期間都應該唔會同佢地換衫。




但係要入樂園玩的話,就梗係要佢地用最靚仔嘅樣黎示人啦!我揀衫嘅時候,除咗靚之餘,仲特別揀啲日本冇出嘅衫,令佢地到時可以與別不同,成為焦點,哈哈!




大Duffy,我就幫佢揀咗 飛機師套裝,再配上 休閒套裝 嘅鞋同褲。




型仔之餘,呢件衫嗰邊係冇推出過架!




至於 小Duffy,我就幫佢揀咗 魔法師套裝。




雖然佢地之前 東京迪士尼海洋 十週年 都有推出 魔法師套裝,不過佢地嗰款色彩係鮮艷啲,都幾靚,我地呢款就跟返 米奇 版本。套衫可能差唔多,不過我地頂帽可以閃燈,應該會更具吸引力!( 套衫本身係俾 中型Duffy,我俾咗 小Duffy 著,但效果都唔錯。)




好啦,要去訓覺啦,聽朝要早起身 0_0!爸爸買咗日本3G卡,去到都可以上網,我會繼續覆回應架!至於寫Blog呢,就返黎先再同大家分享響日本嘅所見所聞啦!:)


沒有留言:

張貼留言