2012年6月22日

Thomas夢遊仙境 - 置身瑰麗山谷中

東京迪士尼之旅2012 - 旅程日誌
Day 3  日期:6月9日 (星期六)、地點:上高地




下一個景點,私家車係去唔到。因為要保護環境,所以唔俾咁多車入去,只可以俾巴士入。所以坐完個幾鐘私家車之後,就要再轉巴士。響等巴士開出嘅時候,響一個小餐館食午飯,又係飯啊!正!




搭巴士上山啦!慢慢向山谷進發!因為要轉巴士嘅關係,我冇拎兩隻 Duffy 陪我,留佢地響私家車,只係拎咗 迷你Duffy。




大約二十分鐘到,就到達目的地 - 上高地。落車之後,要經過一條小徑,落去一個池塘。




其實呢個位冇咩睇到,因為當時比較大霧。又落起毛毛雨,所以都幾凍。






之後就黎到一條木橋 - 田代橋。






可以見到下面嘅河水,好清澈!





唔知點解,有時候真係覺得個景靚到好似係人為整出黎咁...




繼續沿住河邊行,中途有好多不同嘅景物。





我覺得呢啲樹嘅斑紋好得意。




依然係頗為大霧,不過就開始停雨啦。




山影得唔清楚,唯有影下啲草啦!





啲霧都開始散啦,可以見到多啲山景。




行咗大約半個鐘到,黎到呢到嘅著名景點 - 河童橋。






響呢個位可以見到多啲山上嘅樹,啲樹都幾靚嘅。





附近嘅裝飾都係以河童做主題,以下係洗手間門口嘅標誌。





突然好想飲牛奶,又見到樽咁嘅野,本地製造。不過我懷疑緊佢係牛奶定酸奶,又為只前響日本已經試過攪錯。但媽媽好肯定咁同我講,話係牛奶;咁好啦,買黎飲。點知一飲落口,又衰多次!=__=




不過我最後都有飲埋佢。咦!迷你Duffy 好似都有啲興趣喎! 




好啦,係時候坐巴士返去啦。終於都一家團眾!




其實睇相又好難感受到嗰種氣勢...  當時置身於山谷之中,真係好似夢遊仙境咁,因為啲景真係好幻麗。不過,如果天氣好啲會更加好;同埋我覺得唔係真係太多野行。但係都已經好過之後嗰日我地去嘅景點,想知點解,記得繼續留意啦!XD


沒有留言:

張貼留言