2012年7月28日

地中海港灣 - 進入海洋中心的必經之路

欣賞完 東京迪士尼海洋 正門嘅佈置之後,就繼續向前進發啦!行前幾步,我地即時黎到咗一個建築物林立嘅小鎮,但其實呢啲建築物入面係一間酒店黎!佢地嘅 東京迪士尼海洋觀海景大酒店 Tokyo DisneySea Hotel Miracosta 係融入響樂園入面嘅。




響正中心位置,有一個 米奇和Duffy的春日巡航 活動標誌響到,仲係彩色架!




響建築物嘅底下穿過去,就去到港灣嗰邊啦!近住入口嘅呢個園區,叫做 地中海港灣 Mediterranean Harbour,所以周圍都充滿地中海風情。




海港呢邊有有一個廣場,會有 迪士尼朋友 出黎同大家見面,佢地真係好自由,可以周圍走。( 唔計巡遊同埋表演,我終於都影到 迪士尼朋友 啦!XD )





當然唔少得遊樂設施及表演資訊版。用木板展示,同 東京迪士尼樂園 嗰邊都係冇電子化。




終於見到港灣嘅真面目,最搶眼嘅就係樂園地標 火山 Mount Prometheus。




正當我地黎到海岸之際,有一架 迪士尼海洋渡輪航線 DisneySea Transit Steamer Line 嘅船喎!坐呢啲船,可以環繞整個樂園一周,不同園區都設有碼頭,可以上船。但係因為時間所限,我地到訪當日並冇坐到呢架船...




但係呢架船好似有啲唔尋常喎... 不斷響到兜黎兜去嘅...?原來,米奇、米妮、Duffy、ShellieMay 都響呢架船上面,向大家揮手啊!




其實佢地係表演緊架!呢個係春日活動嘅特別表演,春臨里多島 Lido Isle Welcom To Spring。佢地四個就係坐呢個船出場,之後會上岸同大家一齊跳舞!但係跳舞嗰個位一早已經好多人圍住,所以只係勉強睇到少少,影唔到相...




繼續講返呢個主題園區先,響下午我搵郵筒寄明信片嘅時候,我走咗入呢條後巷。




之後又黎到呢個好似小花園咁嘅地方,周圍個感覺都好優閒,好舒服。




東京迪士尼海洋 入面真係有好多不同種類嘅船,除咗渡輪航線之外,呢個園區嘅一個角落仲有 威尼斯貢多拉遊船 Venetian Gondolas,不過我冇特別去睇。

而家諗返轉頭,由於下午4:30就要走,為了要玩哂所有重點遊樂設施,有好多其他嘅遊樂設施同表演,甚至係海上巡遊,我地都冇玩到或者睇到。不過我覺得最唔抵嘅係冇得睇夜景,因為每一個迪士尼主題公園嘅夜景真係非常迷人架!但我當初就揀咗響 東京迪士尼樂園 玩一整天,而 東京迪士尼海洋 就玩半天,所以冇得怨嘅...下次再有機會到訪 東京迪士尼海洋 嘅時候,一定要玩足全日,慢慢細味園內嘅每一樣事物!


沒有留言:

張貼留言