2012年7月18日

進入海盜世界, 親身經歷魔盜王的故事!

加勒比海盜 Pirates of the Caribbean 又係一個經典遊樂設施,佢係響1987年於加洲 迪士尼樂園 首次面世嘅,除咗香港之外,每個 迪士尼樂園 都會有。

響 東京迪士尼樂園 呢到,呢個遊樂設施嘅門口係位於 探險樂園 小巷嘅。但響出面睇,入口同周圍建築差唔多樣,並唔顯眼;我都係見到好多人行入去先知呢個係門口。一入到去,就見到一條水道,一架架船響上面浮動,我地就要響水道旁邊向前行,行去月台。




因為係室內遊樂設施,入面又比較黑,所以冇影到相,不過都簡單講下啲重點啦。呢個遊樂設施就係將 魔盜王 JackSparrow 嘅故事重現出黎,而我覺得有三樣特別嘅地方...

第一,整個場景係佈滿水嘅,而唔係好似香港 小小世界 咁樣,只係得一條水道,響架船行緊嘅時候,我地就好似真係響海上行緊咁,周圍都係海。

第二,呢個遊樂設施都加入咗少少刺激元素,有一下突然墮落,都俾佢嚇咗一跳...

最後一樣,就係啲角色整得好似真人!我曾經有一刻懷疑過究竟係唔係真人扮!以下係響航程最後時影嘅 JackSparrow,再一次見識到迪士尼 AudioAnimatronics 嘅威力!




落船後,月台上亦有一幅海盜地圖;地圖上有好大個交叉!唔知收埋咗啲咩呢...?




講起經典遊樂設施,再一次令我諗起 香港迪士尼樂園 好似冇咩迪士尼經典遊樂設施咁...
有好多經典遊樂設施係全世界嘅 迪士尼樂園 都有,偏偏係香港冇...
雖然係咁,但係我都嘅 灰熊山谷 同埋 迷離莊園 都係全球獨有,都值得我地自豪嘅!


沒有留言:

張貼留言