2012年7月20日

放榜日前夕, 我選擇到了我最愛的地方...

聽日就放榜啦 ( 過咗12點,其實應該係今日 ),的確係有啲緊張同擔心,畢竟,都關乎到自己嘅未來,最終結果將會決定一切...  而響咁嚴肅嘅一日來臨之前,我選擇去咗我最愛嘅地方。唔洗講,大家都知道係邊到啦!XD

今日大約兩點入到去,樂園入面超多人!我都估唔估到會咁誇張。大部份遊樂設施都要排好耐隊,我只好行黎行去,等 米奇水花巡遊 開始。睇完巡遊之後,因為樂園入面又熱又多人,所以我都頂唔順,出返去比較靜嘅地方。響 迪士尼站 行去樂園門口,響噴水池要向右轉。但前面係仲有一條路通往兩間酒店。可能因為冇咩人行同埋唔太顯眼嘅關係,所以唔係太吸引到人注意。就算我一直都知道有呢條路嘅存在,咁耐以黎都未試過行... 而今日,我終於都試咗啦!





呢條路真係非常少人,所以格外清靜。沿途亦有不少佈置及園藝裝飾。







呢邊都有「歡迎蒞臨香港迪士尼樂園渡假區」呢個牌喎,不過就細好多。





呢邊啲燈柱旗幟,有好多都係平時響迪士尼站去樂園門口時見唔到嘅 迪士尼朋友!






仲有我鍾意嘅 小飛象 Dumbo 同埋 小飛俠 PeterPan 啊!





除咗可以去到渡假區嘅兩間酒店之外,呢條路亦可以去到 迪士尼碼頭。又係一直都知道佢嘅存在,但始終咁耐以黎都係冇黎過...





碼頭嘅入口有一個位置係用黎顯示船期表,不過個船期表係... 空嘅... =_=





碼頭分為東側同埋西側大堂,現時東側大堂係唔開放嘅,應該係因為流量太低。





響碼頭呢到亦已經可以見到 香港迪士尼樂園酒店 啦!





之後我沿住海濱長廊,行過去 香港迪士尼樂園 酒店。





響碼頭行過黎嘅距離好近,行兩分鐘就到。以前黎過酒店呢到食飯,但都已經係好幾年前啦...





酒店入面都裝修得好華麗,仲有一啲好靚嘅壁畫添!





但係,響酒店呢到,最能夠吸引我嘅並唔係壁畫,而係呢一樣野!




就係 香港迪士尼樂園 擴建模型!呢個模型有齊哂三個新園區!之前樂園入面嘅 動畫藝術廊 曾經改裝為 樂園擴建預覽中心,呢個模型亦放咗響嗰到。但前排再改裝返原本嘅 動畫藝術廊 之後,樂園入面就再見唔到呢個模型啦...





再一次能夠見到 灰熊山谷 嘅模型,感覺好特別。因為當你親身進入過園區入面之後,再睇返模型,自自然就會睇返兩者有咩差別。同埋,當你見到模型嘅時候,又會諗返現實嘅情境,整個過程好有趣。





下一次再比較現實同模型嘅時候,就輪到最後嘅 迷離莊園 啦!





之後我就行返返去樂園,入返去繼續玩。好幸運,終於都少返啲人。





轉眼間,到咗晚上啦!特別去咗睇下 迷離莊園 條通道;著哂燈,都幾靚喎!





上次試玩日,個天未黑哂就完咗。今次終於都可以嘗試響漆黑嘅晚上進行西部歷險!





無論係 灰熊山 定係西部小鎮,配合燈光嘅襯托,統統都變得更加迷人。









呢一晚,再一次響 幸運黃金石小食亭 用膳。呢個凱撒沙律都幾新鮮,會附上凱撒沙律醬同埋 米奇 頭型烤麵包,只係嫌盒醬太少啫...





另外亦叫咗一份炸雞粒薯條,啲雞粒太多粉,下次都係叫返炸魚塊啦。不過個汁就幾好味。





全日都好熱,所以要整返支消暑良品,西瓜汁!





食完野,我亦終於都有機會一嘗夜晚玩 灰熊山極速礦車 嘅滋味!
某啲路段佢特別冇加燈,咩都睇唔到,好過癮!







夜晚企返響呢個位睇礦車爆炸,啲燈光效果特別明顯!





最後,我決定響 灰熊山谷 入面睇煙花,黎結束今日響樂園入面嘅行程。但經實驗證明,灰熊山谷 係唔適合睇煙花嘅...  啲樹太高,遮住咗好多煙花,只係勉強睇到一啲放得特別高嘅煙花。同埋,響 灰熊山谷 入面睇煙花,冇咩感覺,始終兩者都唔啱主題嘛...





反而行返出 探險世界 木筏碼頭 位置,個景觀就開揚好多。丫,等我下次又試下響 反斗奇兵大本營 入面睇,唔知又會有咩感覺呢?





奇妙嘅一天咁樣就過去啦,之後就要面對殘酷嘅現實世界啦...  無論點都好,都響到祝願我自己同埋一班應屆文憑試考生,聽日能夠順順利利跨過呢一關,向著自己嘅理想繼續進發!


沒有留言:

張貼留言