2012年8月25日

深入幻險森林, 體驗勇敢傳說!

唔知大家睇咗 Brave 勇敢傳說之幻險森林 未呢?未嘅話就要快啦,因為已經唔係太多戲院仲做緊。我響星期四一朝早就去咗睇早場,睇完嘅感覺就係:好似冇其他 Pixar 嘅戲咁好睇。




雖然相比之下係劇情冇咁好睇,但講到畫功,當然係專業級數啦,話哂都係 Pixar 作品喎!就算劇情唔夠吸引,我都幾鍾意呢套戲嘅,因為佢罕有地用咗中古時代做背景。無論係城堡、森林,每一個場景嘅畫面都做得好細緻,促使我又買咗一本畫冊返黎...




入面又係有好多好靚嘅概念圖,記載咗整套電影嘅發展歷程;以下呢幅就係城堡嘅概念圖。




當然亦都有角色造型圖啦!如果你有睇到套戲嘅話,一定會記得 Merida公主 整爛條裙嗰幕!




仲有 Merida 嘅三胞胎弟弟,佢地變咗做三隻熊仔,好可愛!哈哈!





仲有我最鍾意睇嘅 ColorScript 故事草圖,將整個故事完整地呈現出黎。




其實我星期二嘅時候都買咗一本 Pixar 嘅畫冊,因為我真係好鍾意 Pixar 啲戲!




入面有齊哂 Pixar 25年黎全部電影、短片嘅故事草圖以及概念圖。不過就冇 Brave,太新啦!當中有我最愛嘅 Wall‧E  太空奇兵‧威E,之前都同大家分享過我鍾意呢套戲嘅原因。





響戲院睇 Brave 嘅時候,響電影正式開始前,有一條動畫短片,LaLuna;呢到都有故事草圖啊!




與其擔心自己剛剛開始儲徽章而需要用好多錢,我更擔心買畫冊呢個嗜好,因為每本都唔平!淨係今個暑假,我已經買咗四本畫冊,Toy Story 3、Epic Mickey、Brave、Pixar,仲有迪士尼大典!好彩,只不過係剛剛開始買畫冊,要買返之前出咗嗰啲;正常每年都只係會買一、兩本。不過無論點都好,既然係有興趣,又覺得值得嘅,就唔洗計咁盡啦!


沒有留言:

張貼留言