2012年8月27日

嘗試用電腦畫出 偵探米奇!

有一個新分類叫做「想像 ‧ 繪畫」,不過嗰個分類主要會係一啲手繪嘅畫作;而其實我一直亦想嘗試用電腦黎畫畫,用電腦製作嘅作品會放返響「有趣創作」分類入面。

要用電腦畫畫真係一啲都唔簡單,所以我之後都要不斷練習,畫得唔好請見諒!>_<  今次係一個比較簡單嘅練習,只係跟返原有圖片黎嘗試繪畫,用咗 偵探米奇 做主角。大家會唔會覺得呢位 偵探米奇 有啲熟口熟面咁呢?因為之前佢響小弟嘅自製樂園指南出現過!但當時都未開始練習用電腦畫畫,所以張圖嘅質素就有啲參差,以下就顯示咗加工前後嘅分別。




加工前,張圖係比較朦糊;因為原本係一張好細嘅圖,我強行將佢放大,所以有咁嘅問題出現。




好啦!正式開始跟住呢張原圖繪畫返整個 米奇!我最先開始嘅,係鞋。





假如冇咗原圖,會係點嘅樣呢?等我俾大家睇下啦!




之後就繼續啦,我將整隻 米奇 分為幾個部份,帽、手、上衣、下衣、臉,每個部份慢慢畫出黎。









當整隻 偵探米奇 都畫完之後,就幫佢加陰影啦;加咗之後,個感覺會立體啲。




最後,因為啲色好似比較淡,睇落好似唔太實在,所以就調校到深色少少。




大功告成!可以響自製樂園指南加上去啦!同之前嘅感覺都幾唔同!之前有網友提供資料,講到每一張官方推出嘅樂園指南,封面上都會有一個 隱形米奇;所以我今次亦特別加返一個 隱形米奇 響封面上面,大家搵唔搵到呢?哈哈,應該唔難搵嘅!




今次第一次試用電腦畫畫,個製成品都算係咁啦...  但如果真係要畫出一幅超靚嘅作品,就需要長年累月嘅練習;我有空閒時間的話,會多練習架啦!


沒有留言:

張貼留言