2012年8月28日

會員額外折扣優惠 完結前的最後衝刺!

話咁快,暑假就黎完結啦...  唔講都唔記得,奇妙處處通 會員額外折扣優惠亦即將完結。響完結之前,當要又要黎個最後衝刺啦!咁難得樂園方面今次咁大方,都唔知幾時會再有!

睇咗 勇敢傳說之幻險森林 之後,雖然劇情一般,但係我覺得入面嘅三胞胎王子好可愛啊!特別係佢地變咗做三隻小黑熊!真係得意得黎又盞鬼!所以我今次就買咗一隻毛公仔返黎!( 其實去到呢一刻,唔好講話分出佢地三個丫,我連佢地三個叫咩名都仲未記得 XD )




呢隻毛公仔嘅最特別之處,就係可以將佢由一位小男孩,變成一隻小黑熊!




只要解開魔術貼,將整隻毛公仔反轉,就可以進行轉換!係唔係好得意呢?




呢隻毛公仔附上一張 勇敢傳說之幻險森林 電影招牌,入面亦有介紹到可以將佢轉換形態。





Um...  我諗我低估咗自己嘅自制能力...  又或者,係今次嘅額外折扣優惠害咗我...  響之前開始咗儲 迪士尼徽章 之後,我今次又買多咗幾個徽章返黎!不過唔緊要,還掂我原先都諗住會用兩條掛帶,一條專係用黎收藏,另一條就專係用黎同人交換。今次買咗呢幾個,都係 香港迪士尼樂園 獨有,係諗住到時響加洲 迪士尼樂園 同人交換嘅。





呢個七週年徽章,除咗香港獨有之外,外國人普遍認為「7」係一個幸運數字!到時候等我特別推銷一下先!我有信心呢個徽章應該可以成功同人交換嘅,哈哈!




呢個 魔法師米奇 就係俾我自己收藏嘅,睇開呢個Blog嘅朋友應該都知道我超鍾意 魔法師米奇。:)




唔得啊!我一定要應承自己,今年內唔可以再買咁多徽章!如果真係超靚的話,最多買多兩三個好啦!等到下年嘅 迷離莊園、加洲迪士尼之旅,先至再買啦...


沒有留言:

張貼留言