2012年8月1日

Duffy零食系列 - 曲奇餅與棉花糖

今日朝早,當我諗緊今日可以同大家分享邊啲商品嘅時候,我突然醒起一樣野!就係醒起啲零食會過期架喎!我即刻去睇下啲過期日期...  之前分享過嘅 Pooh 檸蜜糖就下年先到期,至於我響 東京迪士尼海洋 就買咗兩樣零食。兩樣都係以 米奇和Duffy的春日巡航 做主題,分別係曲奇餅同埋棉花糖。




先講曲奇餅先,整個盒係用咗 Duffy 嘅形狀黎設計架!盒上亦有春日巡航活動標誌,以及一啲 Duffy、ShellieMay 嘅園藝擺設插圖。





我覺得呢隻響花叢間遊玩嘅 Duffy 好可愛啊!




至於啲曲奇餅,都係 Duffy 形狀架!搞到我唔捨得食啊!不過十月先過期,我仲有幾個月可以欣賞,哈哈!




而呢包棉花糖,今日發現過期日係... 7月24日... 即係已經過咗期...  我冒住「生命危險」,試咗一粒,覺得冇咩問題,所以即刻猛咁食,務求呢兩日可以清咗佢!




啲棉花糖個包裝有 Duffy 頭!士多啤梨味,好味道!我原本以為入面全部都係 Duffy 頭,但我今日發現佢寫住有兩隻味;所以我就倒哂入面啲棉花糖出黎睇,原來有啲 米奇 頭響底,係朱古力味。

我覺得自己到最後又會唔記得食盒曲奇餅,等我諗個辦法提醒自己響到期前食哂佢先... 


沒有留言:

張貼留言