2012年9月24日

迪士尼黑色世界2012 黑色力量在各個港鐵站繼續倍增!

話咁快又過咗一個星期啦!上星期響港鐵站發現嘅 迪士尼黑色世界2012 燈箱廣告又唔同咗樣!今次換上新海報,主要應該係為咗配合 黑色聯盟戰 正式開戰!因為響新海報可以搵到黑色印記!雖然我就冇得拎住部機搜集黑色印記,不過我都繼續呼籲大家努力,為自己嘅陣營作戰到底!




上星期一仲未訓醒嘅時候就出門口搭巴士返學,去到北角落車轉港鐵,事情就係發生響呢一刻...  當我個人仲係呆下呆下嘅時候,我突然見到一張好熟口面嘅圖片喎!咦?狼人!唔係掛,我唔會真係唔夠訓到有幻覺掛!仲要連幻覺都同 迪士尼黑色世界 有關?睇真啲,原來我眼前嘅真係 迪士尼黑色世界2012 嘅燈箱廣告喎!仲要係連續兩個燈箱!一邊就係殭屍黨嘅Angelababy,另一邊就係狼人族嗰個唔知邊個。( 哈哈,我真係唔記得... )我就係響北角站見到呢個燈箱廣告啦,咁唔知大家響其他車站見唔見到呢?歡迎您報料! 




咁點解我當時會以為自己有幻覺呢?因為咁耐以黎,我都未見過樂園賣燈箱廣告...  呢個亦都係我心中其中一個諗咗好耐嘅疑問,點解樂園一直都唔響港鐵落廣告呢?實多人睇到啦!其實係可以見到,園方政策係針對內地同埋海外遊客,好多時都率先響海外公佈各活動內容;我相信,亦因為呢個政策,所以放響香港嘅資源都相對減少,未有大肆宣傳。

不過,樂園近期明顯加強咗對本地人嘅重視,特別係響 灰熊山谷 新園區開幕時嘅宣傳攻勢。黎到 迪士尼黑色世界 呢個每年都受到本地人歡迎嘅活動,樂園當然亦唔敢鬆懈。今日見到呢個燈箱廣告都算係當眼位置,就可以知道今次樂園係幾咁落本!搵黎Angelababy、推出 黑色聯盟戰 手機應用程式,再加上不同嘅廣告陣容,見到今次咁重視本地人,真係特別令人鼓舞!因為我一直都相信,吸引本地人先係致勝之道!

話哂本地香港人能夠鍾意幾時黎就黎,唔似外地遊客可能要幾年,甚至十年先黎一次。假如能夠將樂園獨有嘅吸引力感染俾香港人,自然會有更多本地人遊園;同時間,佢地亦有機會變成 奇妙處處通 會員,變成Fans,佢地所願意嘅消費金額亦會相對提高。咁可能我嘅諗法係有啲理想化,但係無論如何,我都希望未來可以有更多機會見到呢啲燈箱廣告!


沒有留言:

張貼留言