2012年10月28日

迪士尼粉絲的終極盛會 - D23 Expo 2013!

今日想同大家分享一個叫做 D23 Expo 嘅活動,一個被譽為屬於 迪士尼 粉絲嘅終極盛會!假如你係一位 迪士尼 嘅超級粉絲的話,相信都有聽過呢個展覽會,已經知道係咩黎。但係如果你未聽過 D23 Expo 的話,請容許我今日好興致勃勃咁同你介紹呢個咁特別嘅活動!




響開始講展覽會之前,首先要介紹一下 D23;D23 其實係 迪士尼公司 響美國成立嘅官方粉絲會。加入咗之後,每一季都會收到一本叫 Disney Twenty-Three 嘅雜誌,入面有 迪士尼 嘅最新資訊;同時,會員可以有不同額外優惠,亦可以參加不同活動,而 D23 Expo 展覽會就係最大型嘅一個。要注意,D23 唔同 奇妙處處通,香港呢邊只係將 全年通行証 改做「會員」呢個好聽啲嘅名;事實上,D23 並唔係只係針對樂園,佢地會留意關於 迪士尼 嘅更多範疇,包括電影、電視等。




講返 D23 Expo 展覽會先,響展覽會入面劃分咗好幾個展館,會展出好多不同類型嘅展品。關於即將發佈嘅電影、商品都會有,但最吸引人嘅,相信就係由 迪士尼幻想工程 所展出嘅展品!因為佢地會講到全球各個 迪士尼渡假區 嘅最新發展!連 香港迪士尼樂園 都有機會有份架!另一方面,呢個展覽會亦都提供一個好好嘅機會俾全球嘅 迪士尼 粉絲交流一下,真係好有意義!




2009年舉行咗第一次嘅 D23 Expo,之後隔年舉行,下年2013年都會有,通常會係響8月嘅。正常來講,每次展覽會為期三日,除咗展覽廳,期間仲會有好多講座,講述不同嘅 迪士尼 主題。展覽會響加洲舉行,咁即係話,遲啲我去加州嗰陣,可能都有機會可以去睇下!係嘅話就好啦!




講起粉絲會,日本嗰邊都有官方成立嘅粉絲會,不過佢地就比較專注響 東京 嘅兩個主題公園。入會都係每季會有雜誌,之後仲可以參加園方所舉辦嘅特別活動,但規模應該就不及 D23 啦...




又係時候講下一啲自己心中嘅感想:好老實講,我地香港呢邊好似真係冇咩重視過粉絲呢一樣野。相反,園方只係會著重一啲能夠令自己賺錢嘅媒體;冇計,香港就係一個咁現實嘅地方...  有時候真係見到都心痛,一啲佢認為有價值嘅媒體 ( 係唔係真係有價值,我唔評論 ),就大派禮物;我地一班一直支持嘅粉絲,響 灰熊山谷 開幕前去試玩,一份禮物都冇,慘啲嘅話甚至試玩都冇份。好老實講,我唔係真係在乎嗰一兩份禮物,而係園方俾我嘅感覺,佢根本唔珍惜我地呢班 Fans。

由 全年通行証,去到現今嘅 奇妙處處通,可以感受到園方針對呢批賓客嘅政策係愈黎愈求其。但我亦都知道,響 奇妙處處通 當中,亦有人以為掛住一個所謂「會員」嘅名銜就會得到尊貴待遇;我試過去 奇妙處處通會員中心 拎禮物,見到有一位女士同佢嘅一家人剛剛升級咗做 奇妙處處通;演藝人員就俾咗幾條頸繩佢,佢想要膠袋裝起哂,但因為會員中心入面冇,嗰位演藝人員就答返,「唔好意思,我地冇,可能要問出面商店嘅同事攞」「吓?!即係要我去拎啊?」大聲夾惡咁講。可能就係呢班咁「尊貴」嘅「會員」,令到園方都無能為力,唔能夠進一步去延伸會員計劃。

其實我只係好希望,我地香港都可以好似人地咁,粉絲之間可以有一定嘅互動性,更加溫馨。響之前9月12日 香港迪士尼樂園 七週年嗰日,我突然非常能夠體會到粉絲、演藝人員之間嘅溫馨;特別係正門嘅演藝人員響放緊煙花期間,都繼續守候,唔知會唔會有粉絲響最後一刻趕到...  要響9月12日之外嘅日子延續呢份溫馨,可以有好多種方法,可以有好多種途徑,但我只可以講:搞個評審準則係咩都唔知嘅短文比賽,加個有啲唔關事嘅人出現嘅冒險派對,絕對唔係方法之一。或者,一個FansClub嘅成立,正正就係從「專貴會員」入面區分默默支持嘅Fans嘅最佳方法...


沒有留言:

張貼留言