2012年10月16日

延續自己的童年... 我與LEGO的故事...

每個人嘅生命之中,都會有一個又一個嘅故事,而童年嘅故事往往都會係最有趣嘅...  假如永遠都可以保持童真,用純真嘅角度黎睇呢個世界,過每一日,相信一定會好美好...  點解我會成日都仲自稱做「男孩」、「小朋友」,好似大唔透呢?我諗呢個就係最大嘅意因啦。

今日就想同大家分享一個關於我童年嘅故事,而呢故事,去到今時今日都繼續延續緊。其實我都幾鍾意砌積木,能夠親自將一啲得意嘅野整出黎,個感覺好特別;亦因為呢樣嗜好,令我慢慢培養到今日嘅性格,故事、相片、圖畫,全部都係親自創作出黎。而呢種性格,更加令我發展了另一個夢想,就係要成為一位 迪士尼幻想工程師。




講起積木,相信最熟悉嘅品牌,就係 LEGO 啦。LEGO 響我心目中,都佔咗一個幾重要嘅席位。( NanoBlock 都開始興起,不過經歷過上次單野之後,我有啲怕怕...  都係LEGO好玩啲!哈哈!) 當人慢慢長大嘅時候,好容易就會扔棄一啲舊嘅玩具;就算唔捨得,都因為間房冇位而放棄。不過,有一樣玩具,我由小學嘅時候開始玩,去到呢一刻我都仲未扔,仲不時會拎出黎玩!

呢樣玩具就係一架 LEGO 飛機啦!睇開呢個Blog的話可能會知道,我對「飛」係有一種響往。我覺得能夠自由自在咁飛行係一件好暢快嘅事,所以自然對飛機都有啲興趣。而呢架LEGO飛機,結合咗積木同埋飛機呢兩種元素,就令佢成為咗我的最愛!

點解我今日會突然寫呢篇文章呢?其實我本身係想同 Duffy 佢地訓晏覺嘅,但係訓唔著。突然心血來潮,就拎返呢件玩具出黎砌;之後再心血來潮,想同大家分享下我同 LEGO 嘅故事。

LEGO 啲人仔叫 Minifigures,都幾得意架!呢架飛機,當然唔少得機師同埋空中服務員啦!





仲有飛機維修員,佢地好專業好認真架,要確保飛行安全嘛!睇下佢地啲工具幾強大!






最後有機場工作人員,響機場入面為你服務!響你上機前,更會同你講聲:「旅途愉快!」





我玩LEGO應該已經超咗齡,佢地啲產品最大好似都係俾14歲,但我而家都仲想買返盒返黎砌!我都唔明,咁好玩嘅野,其實同年齡有咩關係呢?我覺得呢個世界唔會得我一個大細路囉!XD

之前上網睇過,有啲產品都好吸引!有啲太空系列,有穿梭機,又有火箭發射中心!




仲有一個新嘅系列,係同恐怖事物有關,其中一個我特別有興趣嘅係呢個殭屍古堡!




LEGO 咁得意,所以預定響下年去美國加洲時,除咗去 迪士尼渡假區 之外,要去埋 LEGOLAND!到時全個畫面都係 LEGO,我一定會好興奮!不過我最期待嘅係呢間可以自由揀LEGO積木商店!我記得每年動漫節 LEGO 都會參展,都可以自由揀積木,但係一定冇 LEGOLAND 咁多款掛!





到時等我揀多啲顏色,買返黎砌下啲自創嘅野先!次次都係跟住教學冊,唔知自創會係點嘅呢?不過LEGO惟一唔好嘅地方,就係唔平,呢間商店啲積木每四份一磅賣9.99美元 ( 約78港幣)。好啦,我又時候儲下錢,如果唔係,到時又去 迪士尼,又去 LEGOLAND,實唔夠錢啦!我仲有半年時間,我要買少啲野慳返啲!唉...  但係我一定會好容易又會俾樂園啲野引誘到...  >_<


沒有留言:

張貼留言