2012年11月1日

在萬聖節晚上遇見 怪誕復活狗!

昨日萬聖節,都講到本身諗過去樂園玩最後一次嘅 黑色世界,不過最後冇去,其實我係有野要做...  我夜晚上完堂之後就過咗銅鑼灣,一出港鐵黎到時代廣場,竟然俾我見到 怪誕復活狗!我本身都知道呢到有裝飾,不過過咗咁耐都醒唔起,同埋亦都唔係有太大興趣。




現場仲有好多電影入面嘅角色,仲有 Sparky 嘅主人!( 我冇睇到套戲所以唔知佢叫咩名。>_< ) 因為我都比較趕時間,所以求其影兩張之後就走人;兩張相都有少少朦,唔好意思!




我本身都有諗過去睇呢套戲架,因為我一直都幾鍾意 添‧布頓 導演嘅電影,不過最後都冇去睇到。可能因為我睇完廣告之後覺得個故事一般,失去興趣...  如果你睇咗的話可以話我知好睇嗎?:)


沒有留言:

張貼留言