2012年11月3日

Tho's Dreams 一週年紀念特輯 - 東京迪士尼渡假區

今年嘅 日本迪士尼之旅 係我寫Blog之後第一次去海外嘅 迪士尼渡假區 玩,真係好開心!特別係去完返黎可以好詳細咁響自己嘅Blog寫返每一樣見過、玩過嘅野,同大家分享。前排我終於記得要曬相,揀咗啲相曬出黎,放落響 東京迪士尼海洋 買嘅 Duffy 相簿入面!嗰本相簿得56個位,只可以揀啲精選嘅相,揀到我辛苦,因為我好多相都好鍾意!>_<





東京迪士尼樂園 - TOKYO DISNEYLAND



























東京迪士尼海洋 - TOKYO DISNEYSEA





























迪士尼商店 - DISNEY STORE




迪士尼渡假區巴士 - DISNEY RESORT CRUISER




迪士尼渡假區線 - DISNEY RESORT LINE







見到啲相就令我諗起 東京迪士尼樂園 嘅每一樣事物,實在太美好,真係好想快啲再有得去玩啊!下年兩週年,應該就會回顧加洲嘅 迪士尼渡假區,相信都一定會好好玩,期待期待!


沒有留言:

張貼留言