2012年12月1日

LEGO X TimesSquare - 漫步於積木聖誕村

星期三上完堂後去咗銅鑼灣食晚飯,之後終於有機會去到 時代廣場 欣賞 LEGO 積木聖誕村啦!上次分享過 LEGO 響我成長中有咩意義,鍾意 LEGO 嘅我又點可以錯過呢次展出呢?




黎到 時代廣場,最顯眼嘅,一定係呢個企響鐘樓上面嘅巨型 Minifigure!佢仲手持 LEGO 旗幟!





今次嘅展出係以聖誕村莊為主題,露天廣場上都豎立咗好多積木建築物、積木裝飾、Minifigures。




不過我想首先講下夜空背景:好簡單嘅設計,幾粒星星、雪花,就已經好有夢幻嘅聖誕氣氛,正!





響背景下面仲放咗一架雪橇,係由三隻狗仔拖拉嘅;旁邊嘅兩個滑雪造型 Minifigure 好有型啊!




響聖誕村莊嘅旁邊有一個巨型雪人,就好似響到同咁多位遊客打招呼,歡迎佢地黎到聖誕村莊。





周圍都可以見到 LEGO 嘅標誌;我亦好鍾意整個聖誕村莊都掛滿不同顏色嘅小燈泡裝飾!





呢到放咗一架電車,車上嘅座位設計樸素,車頭企咗一隻 Minifigure,唔知佢係乘客定係司機呢?






聖誕村莊嘅商店有好多都係同食物有關:由專業蛋糕廚師打理嘅西餅店,為你送上精緻西餅!





食蛋糕嘅話,我鍾意食一啲佈滿白色忌廉嘅蛋糕;響西餅店入面見到呢個草莓蛋糕,好想食啊!




今次展出除咗係迎接聖誕節之外,同時亦慶祝 LEGO 八十週年,呢到都有一個好大個嘅生日蛋糕。




下一間商店就係糖果店,櫥窗上有好多一罐罐嘅糖啊!有果汁糖,又有士的糖,款式好齊全呢!




再過下一間就係餐廳,大廚會為你獻上聖誕火雞大餐!但係...  點解大廚個樣好似好兇狠咁嘅?




最後一間商店係我最喜歡嘅!就係玩具店啦!屋企有一隻小熊響到旋轉,店內就放咗多款玩具。其中,最吸引到我注意嘅就係嗰隻 Minifigure 毛公仔;Legoland 都有得賣,到時買一隻先!





聖誕村莊入面有好多由一粒粒積木砌成嘅圖畫,我覺得好得意!玩具店嘅積木圖畫就係一隻熊仔。




好啦!等我地上去二樓室內平台啦!一上到黎,就見到高空掛住咗五隻巨型聖誕老人 Minifigure!




地面都有展出聖誕老人 Minifigure;佢可以話係全場焦點,好多人都爭住同佢影相架!




平台呢到有一個 LEGO 模型,其實就係聖誕村莊嘅全貌,周圍嘅佈置都係呢個模型嘅放大版。




響聖誕村莊模型嘅正中心有一棵巨型聖誕樹,再放大之後會係點嘅呢?就係以下呢棵啦!




現場亦有展出另一種比較細棵啲嘅聖誕樹,我以前買 LEGO 積木套裝返屋企時都見過呢棵樹架!




下面就放咗一架電車,而平台就放咗一架蒸汽火車,都幾大架!睇下火車司機佢個樣幾威武!





後面嘅車卡上當然就有乘客啦!不過車卡上仲有一盒盒聖誕禮物,原來呢架火車都負責運送禮物!




平台仲有其餘聖誕村莊入面嘅建築物;呢間小屋嘅屋頂上面有一位天使,唔知呢間屋有咩用途呢?





屋內有好多積木!人地有波波池,唔通呢個係一個「積木池」?呢到仲有一幅薑餅人積木圖畫!





小屋都用上好多塊積木砌成,而每一塊巨型積木都印有 LEGO 字樣,做工好仔細架!




旁邊嘅小屋就放咗一隻隻 Minifigures,我特別鍾意法老王造型同埋吸血殭屍造型 Minifugure!





另一間小屋就係花店黎嘅,有一束束鮮花,亦都有積木圖畫,圖畫上面係一隻蜜蜂採花蜜嘅情景。





有顧客黎花店買花,同時間,仲有新郎新娘企咗響花店嘅附近,唔通今日係佢地兩個嘅大日子?





有另一個巨型雪人,但係同下面嗰個雪人相比之下,呢個係細隻少少嘅,造型上亦有少少唔同。佢頂帽上面有一片片雪花,其實平台呢到嘅不同佈置上都有呢啲雪花,又係一個細緻嘅設計。





聖誕村莊上擺放咗好多燈柱,響晚上為村莊上嘅每一個人帶來燈光,感覺上仲好溫暖添!




聖誕村莊嘅最後一座建築物,屋頂掛上咗 LEGO 旗幟,似乎呢間小屋有啲特別意義喎!




原來係一個關於 LEGO 八十年歷史嘅展覽,詳細講述 LEGO 響八十年間嘅演變,都幾值得睇下。




最後俾大家睇埋其他展出嘅巨型 Minifigures,有小丑造型、工人造型,亦有愛斯基摩人造型。







今次去欣賞呢個積木聖誕村,只係用手機隨意影下,都唔算睇得好細心,相信亦有野係忽略咗...  估唔到,淨係咁都已經逗留咗接近一個鐘!於是,我立即問自己,咁下年去美國 Legoland 點算?到時展出嘅 LEGO 一定比起呢到多好多,假如我每一個都要好仔細咁睇清楚,咪要用好多時間?!仲有遊樂設施、購物...  好驚唔夠時間!不過,都係到時先算,而家我繼續期待就可以啦,哈哈!


沒有留言:

張貼留言