2013年5月9日

東京迪士尼之旅2013: Duffy與你分享幸福歡樂!

為咗解開心中嘅疑問,特別邀請大家幫我決定應該帶邊隻 Duffy 去日本,而家終於都有決定啦!究竟係邊一隻 Duffy 可以再去日本?呢一刻我暫時都唔會講住,到時出發嗰陣咪知囉,嘿嘿!




再次感謝大家參與今次活動,所有獲採用提議嘅朋友經已收到通知,並且會得到一份小禮物!未被選中的話都唔需要唔開心,我同 Duffy 去完旅行之後,都會將旅程中嘅幸福歡樂分享俾大家!今日終於都訂好機票,確認咗旅程日期;距離出發只係剩返唔夠一個月,真係好期待啊!





2013年4月20日

我依然俾一個疑問困擾著... 究竟帶邊一隻 Duffy迪士尼小熊 陪我去 東京迪士尼之旅2013 好呢?其實,我會形容自己有選擇困難,俾我揀的話,可能我揀到下年都揀唔到,咁點算好呢!我想誠意邀請大家幫我做呢個決定!同時亦想趁呢個機會將今次嘅幸福歡樂同大家分享!




我自己好期待今次嘅旅行之外,都好希望讓大家一同感受呢份喜悅,所以就設計咗一個小活動!只要依照步驟,協助我決定帶邊一隻 Duffy 熊仔去旅行,就有機會獲得一份小禮物!詳情如下:

步驟一 Step1:請揀選一隻 Duffy 小熊!




步驟二 Step2:請揀選一套小熊服飾!






步驟三 Step3:請揀選一件小熊佩件!




步驟四 Step4:將你心目中的理想配搭、選擇原因,在這篇文章以 私人留言 提交。

截止日期為2013年5月7日,假如你的提議被採用的話,就可以獲得一份充滿幸福歡樂的小禮物!得獎者會於稍後收到通知,請注意,收取禮物將需要提供郵寄地址,禮物預計將於6月下旬收到。

玩法就係咁簡單!咁樣就會有機會獲得一份與 東京迪士尼渡假區 幸福歡樂年 有關嘅小禮物!究竟呢份小禮物係咩呢?我又要賣下關子啦!不過,要提供地址先收到喎,大家可以諗下係咩架!期待大家所提供嘅建議!亦感謝大家幫忙,等我可以決定帶邊一隻小熊陪我去旅行,哈哈!


沒有留言:

張貼留言