2013年5月17日

2013年5月17日 迷離莊園 開幕盛況!

期待已久嘅全新主題園區,迷離莊園,終於響今日隆重開幕啦!我地等呢日已經等咗好耐啦!樂園版圖再次擴展,加入第七個園區!呢一日係樂園嘅大日子!而家就等我直擊園內嘅開幕盛況!




響欣澳站同朋友匯合後,我地就繼續向樂園進發!到達時間為早上8:00,迎樂路 好冷清呢!咁早入去,原因只有一個!就係渴望要成為 迷離大宅 嘅首批賓客!距離樂園開放仲有兩小時...




去到 滑浪米奇 噴水池嗰邊,樂園都仲未開閘,於是我地就響涼亭坐低,一邊傾計一邊等待...




時間黎到早上8:45,開閘啦!但其實開唔開閘都冇咩分別,開咗都只係響正門繼續等待...




樂園平時會響正式開放前半小時首先開放 美國小鎮大街 供賓客遊覽,但係9:30都未入得喎!我地問一問保安姨姨,原來今日10:00先至全園開放;佢亦有主動向我地介紹 迷離莊園,好好人!




終於夠鐘啦,進園後,我地當然即刻衝去 迷離莊園!由正門跑入去,路程咁長,都咪話唔辛苦!衝啊衝,跑啊跑,終於到達終點!點知,竟然有團體因為可以提早入場,已經抵達咗大宅入口...

響不公平競爭底下,我地咁就輸咗... 不過都唔緊要啦,繼續體驗 迷離大宅 嘅奇幻歷程啦!演藝人員開始講解 迷離莊園 嘅故事,但係我跑到半死,冇留心聽;而今日仲有特別嘉賓,Noble!




Noble 係樂園嘅營運副總裁,上年 灰熊山谷 開幕都有到場,但今次就唔係由佢黎做講解。今日佢一開聲,就係同我地講:電磁廂車出現少少技術問題,所以要遲少少先可以展開奇幻之旅...

唉,嗰個系統真係唔爭氣... 今次佢地有派發特別Fastpass俾我地,比起預演日嘅安排悉心得多!呢張卡可以話係一份可遇不可求嘅紀念品,我地又點捨得用呢?我地仲邀請 Noble 響上面簽名呢!




未有得玩,於是就去咗 迷離珍藏店 瘋狂掃貨!大量主題商品響今日正式上架,好多都好吸引啊!睇下!好多隻 阿拔 毛公仔啊!係唔係好可愛呢?我都買咗一隻帶返屋企!




店內亦由今日開始發售來自其他 迪士尼渡假區 嘅商品,同時亦有世界各地民族嘅珍藏品。我響聽日會發表一篇關於 迷離莊園 主題商品嘅文章,敬請繼續期待!






掃貨後,其實 迷離大宅 已經開放返;首日氣勢都非常強勁,等待時間一度長達90分鐘!最壯觀嘅係,隊列更加曾經延伸至 灰熊山谷!場面非常震憾!





雖然係顯示等待時間為90分鐘,但我地由排隊去到玩完嘅一刻,都只係用咗大約40分鐘啫。而今日再玩嘅時候,都發現又加咗少少新野!例如,呢幅世界地圖就加入咗珍藏品嘅來源地!




完成奇幻之旅,我地離開 迷離莊園,響樂園裡面周圍行下。配合新園區開幕,園內所有指示牌、資訊亭、地圖,都需要即時作出更新,加入新園區嘅資料!







終於都見到呢幅完整、完美嘅樂園地圖!見證著一個又一個嘅新園區開幕,好感動!




當然,樂園印刷品都要更新!時間表就響星期日率先更新咗 迷離莊園 封面,今日輪到樂園指南!





睇到地圖,就令我醒起:莊園大門經已打開,從今以後,我地就可以更方便咁往來園內各處!反斗奇兵大本營 以後亦都唔再需要響煙花表演前提早關閉,都係一件好事黎嘅!






講到 反斗奇兵大本營,唔知響 迷離莊園 開幕後,佢同 灰熊山谷 又會唔會被搶走人氣呢?依今日所見,似乎真係有啲影響喎!兩個園區裡面嘅遊樂設施,等待時間都有稍微減低...







玩咗兩次 迷離大宅,都滿足啦!今日冇留低太耐,下次先再次響晚上遊覽 迷離莊園 啦!臨走前都有入一入 百貨店 睇下野,儘管見到一啲唔想見到嘅狼羊,好彩都見到 迷離莊園 專區!




迷離大宅 系統唔生性,天氣又唔算好好,令人有啲不快... 但總括黎講,依然係一個奇妙嘅開幕日!響到亦要多謝兩位朋友陪我玩足大半日,同我一齊感受奇妙嘅一天!多謝你地啊!


沒有留言:

張貼留言