2013年5月19日

化身星級特務, 發掘至美名言!

今日係 迪士尼星級款待2013 活動嘅最後一日,整個活動都好似冇咩特別咁,話咁快就完結啦...  雖然的確係冇咩吸引人嘅地方,但係我之前無無聊聊,都有睇下園內各處嘅 星級至美名言。





而家,就等我化身成為星級特務,同大家一齊進行解碼!響出發之前,梗係要去拎裝備啦!我嘅裝備並唔係解碼鏡,而係手機應用程式!因為用手機解碼可以拎埋 迪士尼朋友 圖片,哈哈!




只要並將鏡頭對準QR碼,程式就會即時進行解碼,顯示至美名言以及 迪士尼朋友 圖片!以下就係我所收集到嘅 迪士尼朋友 圖片,假如大家之前未有時間響園內收集,歡迎響到拎去用。

「毛毛」
外表剛強,內心善良。




「毛毛 與 大眼仔」
真摯的友誼,造就最可信和可靠的伙伴。




「毛毛 與 阿Boo」
他懂得嚇人,更學懂悉心照顧人。




「大眼仔」
機智聰明,醒目可靠。




「怪獸公司」
怪獸同心,其利斷金。




「愛洛公主」
善良可人,忠誠地對待家人。




「愛洛公主 與 菲臘王子」
純潔、真摯的心,令人愈見美麗。




「白雪公主」
以純潔的心待人,欣然接受和包容一切。




「白雪公主 與 小矮人」
互相愛護和尊重,好比家人摰親。




「貝兒」
聰明過人,體貼細心,對任何人都真摰誠懇。




「灰姑娘」
天天充滿正能量,努力不懈,將事情做好。




「灰姑娘 與 王子」
真愛,是無條件的包容,包括身份和背景的差別。




「艾利奧」
心中有夢,並積極實踐。




「艾利奧 與 艾力王子」
追求真愛與渴望被接納的過程,令人更成熟、更有責任感。




「長髮公主」
年輕獨立,對人毫無機心。




「長髮公主 與 費華特」
表現出決心和毅力,體驗真摰的友情和愛情。




「花木蘭」
堅毅不屈,決心為家族帶來榮耀。




「寶嘉康蒂」
猶如一位守護者,對萬物加以愛護培育。




「寶嘉康蒂 與 莊邁斯」
勇氣和信念可打破歧見,建立友誼。




「蒂安娜」
憑著無私的心,一步一步實踐她摰愛父親的夢想。




「蒂安娜 與 萊文王子」
惡運,雖令人感受挫折,但更令人學懂堅毅不屈的精神。




「茉莉公主」
明辨是非,絕不向命運低頭。




「茉莉公主 與 阿拉丁」
充滿好奇心和冒險精神,開展精彩的人生。




任務完成!呢到總共有二十四張 迪士尼朋友 圖片以及二十四句至美名言,不過未係全套...  有一張我不斷掃瞄都掃瞄唔到,所以最後放棄咗;另外應該仲有一兩句至美名言我搵唔到...

點都好啦,今次嘅解務任務都令我響園內搜尋咗半日,亦令到 星級款待 活動終於有少少得意野玩。呢個園內嘅小遊戲算係一個好開始,但係最好就梗係搞啲更有規模嘅活動啦!唔知下年又會點呢?


沒有留言:

張貼留言