2013年5月21日

樂園事物仔細尋 - 猴子的迷離秘密

「事物仔細尋」系列又再出場,而今次嘅主題當然係環繞住全新開幕嘅主題園區,迷離莊園!迷離大宅 嘅故事,係由一個音樂盒開始,猴子 阿拔 對呢個盒充滿好奇心,千方百計想要打開佢...




究竟呢個音樂盒係何方神聖呢?原來佢叫做 巴里猴紋鑲寶石音樂盒,傳說擁有神秘嘅力量...作為收藏家嘅 亨利爵士,最後就將佢帶咗返自己屋企,令音樂盒成為 迷離大宅 最新一件珍藏品。當遊人進入爵士嘅私人博物館嗰陣,響門口就可以見到一幅圖片,展示爵士獲得呢個盒嘅一刻。




而爵士響進行講解嘅時候,都再次向大家介紹呢件最新嘅珍藏品,不過佢就唔相信所謂嘅傳說...  而 阿拔 亦再次展現出佢嘅好奇心,伸手想打開佢;唔知係唔係因為見到盒上有自己嘅同類呢?




最後,當我地登上電磁箱車,開始參觀博物館嘅時候,阿拔 終於都得償所願啦!就響佢打開嘅一刻,音樂星塵 被釋放,為博物館內所有展品賦予生命,同時為我地展開奇幻之旅!




傳說係真架!呢個盒的確擁有神秘力量!不過,要釋放音樂星塵需要一個條件,就係由猴子打開!難怪 亨利爵士 會認為傳說只係無稽之談,因為當爵打開嘅時候,佢只不過係一個普通嘅音樂盒...

事實上,莊園各處都可以見到猴子嘅蹤影,特別係響 迷離珍藏店 裡面!唔通係用黎陪伴 阿拔 嘅?響火爐上方有幾尊猴子石像,牆紙上又有猴子圖案,證明咗猴子響呢到的確有舉足輕重嘅地位!





諗返轉頭,假如爵士嘅助手唔係一隻猴子,又或者冇咗猴紋音樂盒,我地就冇得體驗奇幻旅程!當然,呢一切都係 幻想工程師 刻意鋪排嘅;但點都好,我諗我開始鍾意咗猴子 阿拔 啦!>_<


沒有留言:

張貼留言