2013年7月23日

向左! 向右! 性格不合卻相連在一起!

去咗樂園登記入學,去咗戲院上堂,又參觀埋校園...  不過,怪獸大學 嘅熱潮並未就此完結!今晚就想同大家去睇下樂園裡面所售賣嘅怪獸商品!我上次入樂園玩都有唔少收穫呢!





今年暑假,樂園為配合《怪獸大學》上映,特別用咗怪獸黎做夏日活動嘅主題;而園內都推出咗好多得意嘅怪獸商品,除咗不同角色嘅毛公仔之外,仲有好多趣緻嘅玩具!





反斗奇兵大本營 安仔玩具箱 都被怪獸入侵呢!有好幾個貨架都換上怪獸主題!電影入面嘅兩位主角:毛毛 以及 大眼仔,更加擁有自己嘅專屬貨架,全部都係佢地嘅精品!









好多人都鍾意 毛毛 同埋 大眼仔,至於我就有一位怪獸新寵兒:向左和向右!丫...  唔係一位,應該係一對先啱!雖然佢地連住咗一齊,但的確係兩個獨立嘅個體黎嘛,哈哈!





買咗好幾樣商品,其中一樣就係 向左和向右 毛公仔,整得都同電影入面幾相似!不如等我趁住呢個機會,詳細咁介紹一下佢地,令大家可以對佢地有更深入嘅認識啦!







以佢地嘅角度黎講,左邊嘅係 向左Terry,佢高一啲、擁有兩隻角、係哥哥、主修英文;另一邊,右邊嘅係 向右Terri,矮一啲、只得一隻角、係細佬、主修舞蹈。







佢地兩位都一齊加入咗會社 啱Key會,然而,佢地兩個事實上並唔係好啱Key...  向左 比較文靜,向右 比較活潑,性格唔算好夾,但無奈地被困住響同一個身體,都幾搞笑!





接著落黎就講下佢地嘅身體構造啦!佢地總共有四隻手,佢地各自可以控制自己嗰邊嘅兩隻手!咁大家又估唔估到 向左和向右 有幾多隻腳呢?答案就響以下嘅相片裡面!







我另外仲買咗一個鎖匙扣,係由 向左和向右 嘅兩個頭組成嘅,係唔係好好搞鬼呢?不過呢個鎖匙扣就冇咩特徽,所以我就唔講咁多了。





反而我買嘅另一個玩具就值得我講多啲!就係 向左和向右 轉轉驚嚇球!仲有其他款式架!當然唔少得 毛毛、大眼仔,亦有 阿拱、淋支支 等新角色,一共有八款。







拆開包裝,裡面有一個 向左和向右 轉轉驚嚇球,同埋一張類似怪獸學生證嘅硬卡。但係點解叫做轉轉驚嚇球呢?究竟有咩咁驚嚇呢?請繼續睇落去,嘿嘿!





首先,幫忙為 向左和向右 收埋兩個頭同埋一對手先,令佢地變成一個完整嘅球體。之後就將轉轉球碌過去卡紙上面,當碌到去嘅時候,佢地就會突然彈返出黎,嚇你一跳!







我覺得轉轉驚嚇球都算係幾過癮!而我最後都仲有一樣好得意嘅商品要向大家特別推介!呢堆一包包嘅野,每一包都裝住一隻迷你怪獸;假如想要某隻怪獸的話,就要睇下好唔好運啦!





最有趣嘅,就係購買之前可以隔住包裝,摸下裡面嘅怪獸,憑著形狀去估計佢係邊個!我就想要 向左和向右 同埋 大眼仔,摸咗一大輪,我覺得呢兩包就係我想要嘅兩隻怪獸仔!






重要嘅一刻要來臨啦!好緊張啊!究竟係唔係我想要嘅 向左和向右、大眼仔 呢?好耶!成功獲得 向左和向右 迷你怪獸仔!佢地有兩個頭,所以係易摸啲嘅!







可惜另一包我就摸錯咗...  我以為係 大眼仔,但原來係 至嚇會 其中一位成員,但我唔知佢個名...  結論:除咗要摸得好仔細之餘,都需要少少運氣,先至可以得到心頭好!

同時都想響到作出特別呼籲,當日我響店內研究呢啲迷你怪獸嘅時候,竟然發現有一包俾人開咗...  相信各位都係怪獸Fans先至咁想要一隻心愛嘅迷你怪獸,但都希望可以尊重他人,唔好拆開包裝...





言歸正傳,呢包迷你怪獸仔裡面,亦有附送一張角色目錄,以及一張對應嘅角色貼紙!向左和向右 嘅貼紙好靚!我會好好收藏佢!唔知樂園下一期貼紙又會唔會有佢地兩個呢?







假如以上咁多款商品都未能吸引你的話,都唔緊要,仲有一份唔需要錢就可以獲得嘅禮物!由即日起至8月11日,奇妙處處通 會員可以去到 會員服務中心 換領呢份怪獸小禮物!





小禮物其實係一卷彩色膠紙黎嘅,園方稱為《怪獸大學》優「獸」隨處貼。膠紙上面有眾多怪獸角色之餘,仲有樂園標誌、奇妢處處通 標誌、怪獸大學 標誌。





今次呢個小禮物有齊咁多位 啱Key會 嘅成員,無論你鍾意邊個都好,相信都能夠滿足到你!我自己就非常滿足啦!因為有 向左和向右!我呢排真係超鍾意佢地!





又有同場加映:怪獸大學行政大樓 入夜後配合燈光效果嘅情境。平時響日間經過行政大樓,都見到好長嘅人龍;黎到夜晚,冇哂人,完全係另一種感覺...







樂園近期都推出咗好多全新嘅商品系列,當中比較矚目嘅就係 八週年主題商品。距離樂園嘅八歲生日都仲有一段時間,所以我打算遲少少先買,到時再同大家分享我有咩收穫啦!

話時話,講起怪獸,大家發唔發現到早幾日我響旁邊嘅 怪獸大學 專題欄目作出咗更新呢?每次入黎 Tho's Dreams 都會見到唔同嘅怪獸現身架!唔知你又見到邊隻怪獸出黎同你打招呼呢?


沒有留言:

張貼留言