2013年8月13日

夜空再遇 香港迪士尼樂園!

今年六月去東京嗰陣,因為航道並未有經過 香港迪士尼樂園 上空,所以冇得再次響空中遇見樂園...  剛剛呢次去曼谷,我本身冇太大盼望,反而就遇上驚喜!終於俾我響天空上面再遇我所愛嘅地方!因為係坐夜機,呢一次所睇到嘅仲要係樂園嘅夜景!一粒粒燈光閃下閃下,整個感覺好夢幻好靚!





我一直都覺得夜間嘅 迪士尼樂園 比起日間更加迷人,俾人可以更陶醉於樂園嘅故事世界裡面...  響空中欣賞整個樂園嘅夜景,又係另一種感覺...  可惜今次冇帶相機,用手機影嘅相好朦...




上年 東京迪士尼之旅2012,響空中遇上 香港迪士尼樂園,我就有對照返各個園內設施。
今次又等我根據燈色辨認出唔同嘅主題園區啦!話咁快就確認到七大園區嘅位置啦!




其實我覺得睇夜景反而仲易認,因為已經記得哂唔同建築物嘅燈光顏色,所以一睇就認得出!除咗園內設施,響空中同時可以見到渡假區裡面嘅其他地點,包括兩間 迪士尼 主題酒店!




香港迪士尼樂園 作為一個創造奇妙嘅地方,不論園內園外,都可以睇到好多奇妙嘅景象!坐響飛機上面,望出窗外,突然見到熟悉嘅樂園,係名副其實嘅「飛躍奇妙」!不過呢種機會真係可遇不可求...  唔係成日有...  唔知下次再響半空遇見樂園,會係日景抑或夜景呢?


沒有留言:

張貼留言