2013年10月2日

環繞 香港迪士尼樂園渡假區, 走遍每個角落...

早幾日前就同大家去咗 香港迪士尼樂園酒店,分享趣緻可愛嘅 迪士尼朋友 造型點心。今日,我將會再次帶領大家離開樂園,不過就唔係淨係去酒店咁簡單...

其實,我有一個小習慣;假如入去樂園玩嘅時候遇著係係比較多人嘅日子,有時我會選擇遠離繁囂,靜靜地行去酒店區。響今年暑假嘅某一日,我做咗一個更誇張嘅嘗試,就係環繞整個 香港迪士尼樂園渡假區 行一圈!




睇睇路線圖!由樂園正門出發環繞整個渡假區,將會先後經過 迪士尼碼頭、香港迪士尼樂園酒店、迪士尼好萊塢酒店、迪欣澳活動中心、迪士尼站,最後就會再次返到去樂園正門,完成旅程!




當日,我係響 迪士尼飛天巡遊 以及 米奇水花巡遊 之間嘅嗰段時間出發,大約係響下午3:00開始行;穿過正門嘅閘口,就去到米奇 滑浪噴水池。





向左?向右?平時響樂園行出嚟,會向著左手邊行過去,到 迪士尼站 乘搭港鐵離開;但係,今次我走向右手邊,去到 迎樂路 嘅另一個路段。





呢條小路人煙稀疏,冇咩人經過...  相信,假如要去酒店區,大部份人都會選擇乘坐穿梭巴士,而唔係行路過去。唔知呢條路幾時先至會繁華起黎呢?





唔單止寧靜,呢度仲有好多優雅嘅裝飾;水柱高低舞動,池中的水不斷流動。響咁悠閒嘅環境之下,整個人都可以平靜落黎。





接近盡頭,右邊有一條分叉路喎!呢條路係可以通去 香港迪士尼樂園酒店 嘅,不過我決定唔行呢到,繼續向前走步向海邊!





一路行之餘,仲要望下燈柱上嘅招牌,有好多響園內比較少見嘅 迪士尼朋友!當中,有一隻全身黑色嘅羊仔,我一直都唔知佢係邊個,幾經搜尋後,得知佢叫做 Danny!





到達 迪士尼碼頭!呢到依然係幾乎一個人都冇,渡輪時間表依然係冇任何顯示...  呢個碼頭其實設計得好靚,盡頭仲有一個燈塔!望向遠方,更加可以隱約地見到市區!可惜,呢到經已被遺忘...







響海傍小徑漫步,行到去 香港迪士尼樂園酒店,再次黎到華麗嘅大堂!暑假嗰陣時,商店外面嘅櫥窗係八週年佈置,上星期去嘅時候就已經變成萬聖節佈置了!







唔逗留咁耐啦,始終我今次嘅目標係要行完一整圈!同埋要響 米奇水花巡遊 開始前返到去!離開 香港迪士尼樂園酒店,沿著 神奇道 前進!





下一站係:迪士尼好萊塢酒店!突然記起,上年響呢到過咗一個好奇妙嘅生日!然而,我今次並無入去故地重遊,因為...  時間的確非常緊迫!要繼續行啦!





講到整個渡假區最少機會行到嘅路段,應該都係由 迪士尼好萊塢酒店 行去 迪欣湖活動中心 嘅呢一段,平時最多只會坐穿梭巴士經過。原來,呢到有一個後台車輛入口。





前面睇黎有啲唔同喎,整到好似一條橋咁嘅?等我望望橋下有啲咩先!大件事,唔夠高添!唔緊要,我跳高黎睇!喔,係路軌喎!呢到就係 神奇道 以及 迪士尼線 交界嘅位置!





終於都黎到路線圖嘅第五個地點:迪欣湖活動中心!行咗一段頗長嘅路,開始有啲攰...  但係我唔可以停落黎,緊接落黎要行返去樂園,我要睇 米奇水花巡遊!





之前曾經有一段時間成日都黎 迪欣湖活動中心,呢段路經已行到熟哂!穿過隧道,響 幻想道 向前行,見到旅遊巴停車場就經行人路走入去!





返到黎熟悉嘅 迪士尼站 外面!時間已經係下午4:00,衝啊!又再見到 米奇 滑浪噴水池,都唔理啦,衝啊!我嘅一圈就響匆匆忙忙嘅情況下完結...





好彩,我返到入樂園嘅時候,第一架花車都未到 美國小鎮大街...  最後,我當然同 米奇 好開心咁大玩水花啦!行咗一個鐘,好熱,而家可以降降溫,啱哂!




環繞整個 香港迪士尼樂園渡假區,比起我原本所預計嘅時間耐,最尾搞到好似好趕咁...  跟住我又響到諗,響香港行一圈需要一個鐘,咁如果係 東京迪士尼渡假區 呢?人地有兩個主題樂園、多間酒店、商場,究竟要行幾耐呢?或者我下次去嘅時候可以黎一個終極挑戰,哈哈!


2 則留言:

  1. 由迪欣湖行去dh, 係好遠, 又冇人問。最後, 行到去hh, 搭車出番去park, 再去dh. 原路, 又冇人問。指示牌, 都唔清楚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為迪欣湖行去HH本身係唔預我地會行, 所以指示牌較少都可以理解
      但其實我覺得由Park行過去DLH都算多牌, 同埋一條直路, 應該唔會迷失嘅

      刪除