2014年5月17日

迷離莊園 開幕一週年!

2014年5月17日,迷離莊園 話咁快就踏入開幕一週年!大家仲記得當初不斷期待嘅心情嗎?我都知道響過去一年我已經有幾次係用咗呢個新園區做網誌主題,但黎到一週年又冇理由唔慶祝掛?希望大家唔會覺得厭悶,哈哈!





濃濃嘅雲霧包圍著 迷離大宅,再加上暗紫色燈光,為佢增添唔少撲朔迷離嘅感覺!網誌兩旁有好多 阿拔 頭型圖案,一年經已過去,你有冇愛上呢隻頑皮而活潑可愛嘅小馬騮呢?




我響呢一年間黎過幾多次 迷離莊園?就連我自己都記唔清,不過每次入園遊玩,就算唔入去 迷離大宅,我都會非常堅持一定要經過呢個莊園,感受呢到獨有嘅氣息!總而言之,迷離莊園,多謝你為我地帶黎好多非一般嘅奇幻歷程!


沒有留言:

張貼留言