2014年6月3日

東京迪士尼之旅2014: 踏進復活節秘密花園

每次講起 復活節 呢個節日,都會俾到我一種充滿活力嘅感覺,呢種認知應該係黎自 東京迪士尼之旅2012,參加過 東京迪士尼樂園 嘅復活節活動之後所留低嘅!欣賞愉悅嘅巡遊,響園內尋覓復活蛋,林林種種嘅特別項目,真係令我玩得好開心!

2013年,東京迪士尼樂園 因為舉行三十週年慶典,所以冇舉行到復活節活動;雖然覺得有啲可惜,不過都慶幸整個旅程依然係滿佈幸福歡樂!2014年,三十週年慶典完滿結束,「迪士尼復活節」活動終於響 東京迪士尼樂園 載譽歸來!




2012年嘅時候,當時佢地嘅復活節活動稱為「迪士尼復活節奇幻世界」,今年嘅活動名稱改為「迪士尼復活節」;意味著,活動主題同之前一樣,不過各個活動項目就會係全新嘅!




而當中最矚目嘅,就係全新嘅復活節巡遊,Hippity Hoppity Springtime!我覺得 東京迪士尼樂園 真係好厲害,每個節日都有獨立嘅主題巡遊,仲要每隔幾年就會作出更新!今次呢個全新嘅復活節巡遊,一共有七架花車,故事講述一眾 迪士尼朋友 帶領我地踏進復活節秘密花園!

花車1: Thumper、Miss Bunny



花車2: Br'er Rabbit、Chip、Dale




花車3: Goofy、Max、White Rabbit




花車4: Mickey、Pluto




花車5: Huey、Dewey、Louie、Rabbit




花車6: Donald,Daisy




花車7: Minnie、Clarice、Marie




有新巡遊,當然都有新歌啦,以下就係 Hippity Hoppity Springtime 嘅完整音樂聲帶!活潑嘅旋律,一聽就令人好想蹦蹦跳跳,我聽咗幾次就已經上咗腦啦,哈哈!

  



而除咗巡遊,「迪士尼復活節」都仲有好多值得留意嘅項目,其中一個我覺得係萬物錯過嘅係:城堡廣場 嘅節日裝飾!米奇、米妮 等 迪士尼朋友,再加上有好多可愛嘅兔仔出沒!




東京迪士尼渡假區 所製作嘅塑像一向都係好靚好大規模,色彩繽紛之餘仲要整得非常細緻,花朵、蘑菇、復活蛋...  所有都復活節有關嘅題材統統都可以搵得到!




唔單止正中心嘅花圃有一個超巨型裝飾,就連左右兩旁嘅花圃都有額外裝飾!唐老鴨 有豐富嘅田園收穫喎,有一隻兔仔同佢一齊想將紅蘿蔔拔出黎,唔知佢地最後會唔會成功呢?




另一重點項目就係 尋找復活蛋遊戲!響「迪士尼復活節」期間,整個樂園裡面都會放滿不同迪士尼朋友 嘅造型復活蛋,散落於各個主題園區,要搵哂真係一啲都唔容易!

Chip、Dale 造型復活蛋




Goofy 造型復活蛋




Henry、Teddi Barra 造型復活蛋




樂園方面特別為各位復活蛋專家推出 復活蛋遊戲套裝,購買套裝後,只要成功搵齊遊戲指南上面所指明嘅 迪士尼朋友 造型復活蛋,就可以隨機獲得一款復活蛋紀念品!




假如有信心可以將園內最難搵到嘅復活蛋都搵到出黎的話,就可以試試進階版遊戲!其實我玩尋寶遊戲一直都好差,但係我決定到時都要玩下!希望我會成功將吊飾紀念品拎到手啦!




除咗以上提及到嘅活動項目之外,「迪士尼復活節」另外亦有主題商品、節日食品等等...  我相信今次會響 東京迪士尼樂園 感受到一個最開心嘅復活節!我已經準備好踏進復活節花園,將內裡嘅秘密全部發掘出黎!


沒有留言:

張貼留言