2014年9月3日

T20年度計劃: 快樂‧由我而定!

近期不論係響 Tho's Dreams 網誌抑或專頁,都出現咗一個寫住「T20」嘅標誌,感覺好似好神秘咁,究竟係咩黎呢?黎到今日終於要揭盅啦!2014年9月3日,響到要祝我自己20歲生日快樂!冇錯,「T20」正正就係「Thomas 20歲」嘅意思!




不過「T20」並唔係剩係慶祝自己生日咁簡單,因為我今年決定送一份非常特別嘅生日禮物俾自己:東京迪士尼渡假區 全年通行證!響我20歲嘅呢一年,我打算響不同季節都會去到東京旅行,所以「T20」其實係一個貫穿一整年嘅特別計劃!




而「T20」年度計劃嘅首航會響我生日嘅呢一日正式開始!我將會一個人出發去到東京體驗佢地嘅萬聖節活動!因為今次係我第一次嘗試自己一個人去旅行,所以我設計「T20」標記以及網誌介面嘅時候,都特別選用型格路線,代表成長、突破。




咁 東京迪士尼渡假區 作為一個充滿歡樂嘅夢幻國度,所以我都特別為「T20」年度計劃定咗一個匹配嘅主題「快樂.由我而定」"Happiness is all around me";一如以往,我都有製作一個旅程主題行李牌,我相信,快樂將會響整個旅程期間伴隨著我!




雖然話就話自己一個人去旅行,但係我並不孤單,因為有 Duffy 陪著我嘛!每次旅程我都會帶一隻 Duffy小熊 陪我,而今次有得去旅行嘅係:來自 香港迪士尼樂園 嘅 Duffy小熊!響2012年佢已經去過 東京迪士尼渡假區 玩,唔知今次佢又期唔期待呢?




呢一刻,我已經響機場等待上機啦!再一次可以到訪 東京迪士尼渡假區,仲要係第一次自己去旅行,第一次體驗嗰邊嘅萬聖節活動,第一次響海外過生日...  總之就有好多新嘅嘗試,好興奮啊!旅程期間,敬請留意 Tho's Dreams 專頁嘅即時更新!;)

15 則留言:

  1. 好勁呀……support u... Happy Birthday

    回覆刪除
  2. 生日快樂呀!!希望你起國外可以從迪士尼感受到開心快樂, 亦都要分享快樂比大家呀!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝! 去到自己鍾意嘅地方真係好開心!

      刪除
  3. 哇,你好有米呀!打算唔同季節都去。
    我都好掛住tds,而家多唔多人呀?你排duffy 排左幾耐?
    上次去,我覺得最失敗係tdl,玩得幾樣野就走,pooh 和毛毛,都玩唔到。>< 教下我 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔有米架, 係自己慢慢返工儲錢咋!
      不過可以將搵返黎嘅錢花響自己鍾意嘅地方到, 係值得嘅!
      而家唔算多人, 但亦唔係最少人, Duffy都要排一個鐘...
      我今次去TDL都冇咩玩ride, 主要係睇show同埋影下相咁

      刪除
    2. 如果你係一早就去到TDL嘅話, 我會建議即刻衝去玩怪獸公司先,
      之後再拎Pooh Fastpass, 咁就可以玩哂呢兩個最受歡迎嘅ride啦!

      刪除
  4. Happy 20th Birthday!:) Hopefully I can go to Tokyo Disneyland and Tokyo Disney Sea someday:')

    回覆刪除
  5. 想問下,個日間海上巡遊完左,搵咩代上?停到幾時?Ariel個show開番末呀?thx

    回覆刪除
    回覆
    1. "The Legend of Mythica" 結束上演係因為港灣會進行大規模粉飾工程,
      所以短期內都唔會再有日間海上巡遊演出, 只係剩返夜晚嘅 "Fantasmic!"
      暫時亦都唔知道工程會搞幾耐, 但實地考察過, 真係封好多地方, 應該會搞得耐
      至於Ariel嗰個劇場, 新表演預計會響2015年春季上演, 但都係未公佈確實日期

      刪除
    2. 咁黎緊,未更加多人去哂tdl? :p

      刪除
  6. 真係好開心,雖然知道你個BLOG無幾耐,不過一定會繼續睇,
    身邊無一個超級DISNEY FANS.. 得我 所以跟隨你個BLOG去日本 哈哈。

    BY超級米奇迷 JESS

    回覆刪除