2011年11月11日

迪士尼黑色世界2011: 夜光鬼魅巡遊

其實 阿積 Jack 都有不少粉絲,而我都係其中一個!每次睇夜光鬼魅巡遊,見到佢帶頭行出黎,都真係幾興奮架!當佢正式出到黎,燈光亦會慢慢亮起!「萬聖節快樂!」南瓜王為大家送上祝賀。響花車後面,就有幾位南瓜人守護著 阿積!佢地一齊響到跳舞慶祝!













第二架花車就係 怪誕博士 Doctor Finklestein 嘅實驗室花車啦!響花車嘅前面,莎莉 Sally 正跟隨愛人 阿積 Jack,而博士就在後面想要叫停 莎莉,一直呼喊著:「莎莉,唔好亂咁走,你係我嘅心血結晶黎架!」而博士嘅實驗室入面亦佈滿不同古靈精怪既東西...  花車後面就係一班怪誕舞者,佢地跳舞都好好睇架!















夜光鬼魅巡遊 嘅第三架花車,就係 黑巫婆 花車啦!花車以城堡作為主題,城牆上都佈滿雜草,突出詭異嘅感覺!黑巫婆就高高在上,發出令人毛骨悚然嘅奸笑聲...  花車上亦有一口井,唔知入面係咩黎嘅呢?花車之後亦有一班舞者,今次係魔鬼使者!每位魔鬼使者嘅造型都好有邪惡既感覺!










黎到第四輛花車,緊接 黑巫婆花車 嘅,就係另一班 迪士尼大壞蛋 所乘坐嘅花車!花車最前端有一條黑暗魔龍,佢仲識噴煙架!一班大壞蛋就企響花車上面同大家見面,我影到嘅有以下三位...  首先係來自 愛麗絲夢遊仙境 既 紅心皇后!之後就係 小飛俠 嘅死敵,鐵勾船長!最後就係 Hades,來自 大力士 嘅黑暗之神!花車上亦有 毒蛇、魔鬼 等黑暗裝飾!車尾有一條鱷魚,雖然唔係幾有黑暗感覺,不過都幾得意。













黎到第五架花車,亦都係我最鍾意既一架!因為我覺得無論服飾、排舞、花車佈置都非常華麗,好好睇!花車前面,已經有一對對鬼貴族,跟隨琴聲起舞!佢地跳嘅舞真係好特別,除咗華麗優雅之外,亦不失鬼魅氣氛!響花車上亦有鬼貴族,在吊燈之下跳舞,享受屬於佢地嘅舞會。嘩!其中一位鬼貴族撲出黎,唔通想邀請大家加入?









後面嘅花車亦都係我比較鍾意嘅一架,就係 火焰花車 啦!響花車前亦有一班火焰舞者載歌載舞,佢地一路跳,就好似真正既火花燃燒一樣,璀璨奪目!呢架花車,用咗岩石做主題,同火焰好襯架!而響花車上,火焰舞者做出一系列嘅高難度動作!花車後面,就有樂園樂團,即場配合背景音樂演奏!










黎到最後一架花車啦,就係 Mickey 嘅魔盜船花車啦!花車前面有海盜舞者,上面就載住唔同嘅 迪士尼朋友,同大家一齊跳跳舞!花車設計成好似一架船咁,更加可以上下擺動,好似真係響海上航行咁!上面嘅都係一啲非常熟悉嘅 米奇家族 迪士尼朋友,有 Donald、Daisy、Chip & Dale、Pluto、Goofy...  當然都有 Mickey 同埋 Minnie 啦!Minnie 更加會帶領大家跳舞!響瑩光嘅時候,船尾窗面更加會出現鬼魂架!















終於去到巡遊末端,有另一班鬼鬼同大家一齊跟住巡遊隊伍前進!見到佢地,亦代表 夜光鬼魅巡遊 正式結束,我地下次再見啦!





沒有留言:

張貼留言