2011年11月30日

來自 反斗奇兵3 的 Peas-In-A-Pod!

配合 香港迪士尼樂園 反斗奇兵大本營 開幕,OK便利店推出特別推廣,送出不同有關 反斗奇兵3 的獎品!當中有部份獎品係不同款式嘅派對碟,而我終於都抽到一隻啦!我揀嘅款式係 Peas-In-A-Pod 豆豆!自從睇完套戲之後,我就已經覺得佢地好得意啦!




認識你的故事人物:
Peas-In-A-Pod 豆豆,出現於 反斗奇兵3 的新玩具朋友,為小女孩 Bonnie 所擁有。




講起 豆豆,大家都可能會留意到除了派對碟,更加會送出 豆豆 公仔,限量10000隻!我好想要啊!次次經過OK便利店,見到 豆豆 掛響到,就令我更想擁有佢!唔知我有冇咁好彩,可以抽中埋呢?( 不過我既抽獎運真係唔係幾好=_= )


沒有留言:

張貼留言